Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Τα πλεονεκτήματα των συστημάτων Digital Signage στο λιανικό εμπόριο

Τα ψηφιακά μέσα  έχουν αλλάξει την καθημερινότητα καθώς και την καταναλωτική συμπεριφορά.Το λιανικό εμπόριο δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο από την τάση αυτή.Οι πελάτες αναμένουν περισσότερα από τις αγορές που κάνουν,αναζητούν μία εμπειρία.Θέλουν να ενημερώνονται και να δεσμεύονται με τα προϊόντα που αγοράζουν και τις υπηρεσίες που τους παρέχονται.Οι πωλητές θα πρέπει είτε να προσαρμοστούν στα νέα αυτά δεδομένα, είτε να ρισκάρουν και να αφομοιωθούν από την αγορά.Τα συστήματα Digital Signage  κερδίζουν έδαφος συνεχώς στο λιανικό εμπόριο αφού όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τα προτιμούν για τους χώρους τους.


Οι ολοκληρωμένες αυτές λύσεις παρέχουν έναν μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων στους εμπόρους με αποτέλεσμα να παρέχουν αποτελεσματικότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.Παρακάτω αναλύονται μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν απαραίτητα για κάθε σύγχρονο κατάστημα λιανικής:

1.Συνδυασμός εικονικού περιεχομένου και «φυσικής» εμπειρίας

Τα συστήματα Digital Signage συμβάλλουν στη δημιουργία μίας διόδου επικοινωνίας μεταξύ του προϊόντος και του πελάτη.Έτσι μέσω των εικόνων και των βίντεο που προβάλλονται οι αγορές των καταναλωτών μετατρέπονται σε εμπειρία.Τα Digital Signage συστήματα μπορούν να προβάλλουν τους καταλόγους των διάφορων προϊόντων,πληροφορίες σχετικά με αυτά,προτάσεις ή ακόμη να είναι διαδραστικά και να παρέχουν τη δυνατότητα αναζήτησης πληροφοριών που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του χρήστη.

Παράδειγμα αποτελεί η χρήση των Digital Signage στα εμπορικά κέντρα.Εκεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως αφού μπορούν να προβάλλουν προσφορές για μητέρες στα καταστήματα παιδικών ρούχων, την τελευταία τάση της μόδας για νέους στα καταστήματα νεανικής ένδυσης ή την αναπαραγωγή των νέων video clips στα μουσικά καταστήματα.Επιπρόσθετα οι χρήστες των συστημάτων αυτών μπορούν να αλλάξουν το προβαλλόμενο περιεχόμενο και να το προσαρμόσουν σύμφωνα με τα τρέχοντα συμβάντα,τα τελευταία νέα ή τις επικείμενες εκδηλώσεις. Παραδείγματος χάριν, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ένα κατάστημα μπορεί  να προωθεί τα μαγειρικά του σκεύη, και τα σαββατοκύριακα να αλλάζει προβάλλοντας ένα εστιατόριο που συνεργάζεται με αυτό ,παραπέμποντας τους πελάτες να δειπνήσουν εκεί.

2.Αύξηση αναγνωρισιμότητας και πωλήσεων

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ και εμπορίας που χρησιμοποιούν οι λιανικοί έμποροι,μπορούν να  βελτιωθούν μέσω των Digital Signage και να αυξήσουν την πελατειακή πίστη και τις πωλήσεις. Σύμφωνα με έρευνες το 40% των καταναλωτών επηρεάζεται και ενδέχεται να αλλάξει αυτό που πρόκειται να αγοράσει αν δει κάτι που προβάλλεται σε κάποια οθόνη ή video wall.Μέσω της προβολής σχετικών πληροφοριών στο καταναλωτικό κοινό,κοντά στο σημείο όπου πραγματοποιείται η αγορά επιτυγχάνεται η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προβαλλόμενου brand.

3.Βελτίωση του περιβάλλοντος του καταστήματος

Τα Digital Signage συστήματα μπορούν να ενισχύσουν την αξία της εταιρίας βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή με τους εξής τρόπους:

Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, βοηθώντας τους πελάτες να βρουν εύκολα τις τοποθεσίες που αναζητούν μέσα στο κατάστημα όπως τα διάφορα τμήματα,τα δοκιμαστήρια ή τα ταμεία
Ψυχαγωγία των πελατών που βρίσκονται στην ουρά αναμονής
Ενημέρωση πελατών για σχετικά με αυτούς συμβάντα
Δημιουργία χαλαρής ατμόσφαιρας μέσα στο κατάστημα

4.Εξορθολογισμός του προγράμματος εκπαίδευσης των εργαζομένων και της επικοινωνίας μεταξύ τους

Τα ίδια συστήματα Digital Signage που εξυπηρετούν τους πελάτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για τους εργαζομένους της επιχείρησης.Μέσω αυτών μπορούν να εκπονηθούν προγράμματα εκπαίδευσης πριν ή μετά τις ώρες εργασίας τους,να γνωστοποιηθούν αποφάσεις των ανώτερων αποτελεσματικά και άμεσα,να παρουσιαστούν τα προϊόντα και οι ακολουθούμενες στρατηγικές και τέλος να ανακοινωθούν νέα και ενημερώσεις για οτιδήποτε άλλο μπορεί να τους αφορά. Όλα αυτά γίνονται μέσα στο χώρο εργασίας τους χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν σε μία κεντρική τοποθεσία και να χάσουν χρόνο από την εργασία τους.

Δείτε ένα βίντεο παρουσίασης της χρήσης των Digital Signage σε εμπορικό κέντρο:

http://www.youtube.com/watch?v=pI2i_Pum7H8





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου