Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

Η χειραγώγηση των Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης


Μετά από δεκαετίες επιτυχημένης εφαρμογής σε συνεργασία με την πλειονότητα των ΜΜΕ, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εφαρμόζει την τεχνική του «σπιράλ της σιωπής» και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελευταίο δείγμα αυτής της τακτικής αποτελεί η πρωτοφανής αγωγή που κατέθεσε η σύμβουλος του πρωθυπουργού  κα. Β.Σχοιναράκη κατά του δημοσιογράφου  Ανδρικάκη, για σχόλια αλλά και “likes” που έκανε στον τοίχο του λογαριασμού του, στο Facebook. Η αγωγή κατά την άποψη μας, αποτελεί μοναδική μελέτη περίπτωσης για το νομικό κόσμο και για τους επαγγελματίες της πληροφορικής και της επικοινωνίας (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο).
 Το νέο διαδόθηκε αστραπιαία στο διαδίκτυο και στα ανεξάρτητα ΜΜΕ, ενώ έγκριτοι δημοσιογράφοι, πήραν σαφή θέση κατά της συγκεκριμένης πρακτικής στο Twitter:


Οι ενέργειες αυτές κάνουν εμφανή τα σημάδια του πανικού, καθώς οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, πιστεύουν ότι οργανώνονται «κινήματα» και «επαναστάσεις» μέσα από τα Social Media. Το λάθος που κάνουν όλες οι κυβερνήσεις, σε κάθε μεριά του πλανήτη που βιώνει αντίστοιχες καταστάσεις, είναι ότι τα κινήματα δεν γεννιούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αυτά χρησιμοποιούνται για λόγους επικοινωνίας.

Η πιο κραυγαλέα περίπτωση χειραγώγησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν στα πλαίσια της "Αραβικής Άνοιξης" που με πάθος χειροκρότησε η Σοσιαλιστική Διεθνής, η οποία βέβαια μέχρι πρότινος είχε ως εξέχοντα μέλη τους εκδιωχθέντες δικτάτορες. Συγκεκριμένα, όταν οι διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους της Τυνησίας, του Καΐρου και της Βεγγάζης, τα καθεστώτα διέκοψαν τις συνδέσεις στο Internet και στην κινητή τηλεφωνία σε μια προσπάθεια να κόψουν κάθε δυνατή γραμμή επικοινωνίας των νέων καθώς και να σταματήσουν την εικονική επανάσταση που ξεκίνησαν μέσω Facebook. Όπως η ιστορία κατέγραψε, απέτυχαν παταγωδώς.

H πρακτική της φίμωσης των Social Media, έχει περάσει ως σκέψη και από την κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας. Στις πρόσφατες αναταραχές σε διάφορες πόλεις, η κυβέρνηση του Cameron, μελέτησε σε συνεργασία με τις αντίστοιχες εταιρίες, τον αποκλεισμό των "νεαρών ταραξιών" από το Facebook, το Twitter ακόμα και από την υπηρεσία BlackBerry Messernger.  (σχετικό άρθρο FT). Τελικά επικράτησαν οι ψύχραιμες φωνές και οι εταιρίες αρκέστηκαν σε δηλώσεις ότι θα συνεργαστούν με τις αρχές για τον εντοπισμό και την πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος.

Τίθεται λοιπόν το ερώτημα; Είναι έτοιμη η σημερινή κυβέρνηση να βάλει «σιδερένιους φράχτες» εκτός από  τα πέριξ της Βουλής και στα Social Media;

Γιατί είναι χρήσιμη η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις επιχειρήσεις;


Σε συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύσαμε το καλοκαίρι σχετικά με την ανακοίνωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σας παραθέτουμε το ακόλουθο:


Το e-invoicing υπόσχεται εξοικονόμηση κόστους και αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. 
Μέχρι και 587 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα θα μπορούσε να εξοικονομεί η Ευρωπαϊκή Ενωση, μέσα από την ευρεία καθιέρωση της πρακτικής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Με σχεδόν 28 δισεκατομμύρια τιμολόγια να διακινούνται στην Ευρώπη σε ετήσια βάση και με τη δυνατότητα εξοικονόμησης 5,5 με 8,5 ευρώ ανά τιμολόγιο, η δυνατότητα για μείωση του κόστους υπολογίζεται στα 139 με 214 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Ειδικά σε μία οικονομική συγκυρία όπως αυτή που βιώνουμε, τα μεγέθη αυτά δεν είναι δυνατό να μας αφήνουν αδιάφορους.

Πρόσφατη συνάντηση των εκπροσώπων των ευρωπαϊκών χωρών για το e-invoicing, που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι στην Κροατία, είχε σαν στόχο την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των «ειδικών» των διαφόρων χωρών, με στόχο την επιτάχυνση του ρυθμού υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Κάποια από τα βασικά συμπεράσματα της συνάντησης αυτής ήταν η ανάγκη για υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από λύσεις και προγράμματα διαχείρισης γνώσης και ανταλλαγής πληροφορίας, ώστε να διαθέτουν τη γνώση και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να προχωρήσουν σε πρακτικές e-invoicing.

Επιπλέον, το ηλεκτρονικό τιμολόγιο θα πρέπει να ορίζεται ως απαραίτητη προϋπόθεση για όλες τις προμήθειες του δημοσίου, ώστε ο βαθμός υιοθέτησης και τα οικονομικά οφέλη που αυτό επιφέρει να επιτυγχάνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συνέδριο επεσήμανε ακόμα την ανάγκη για τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης να ανεβάσουν ταχύτητα στο e-invoicing και να αντιληφθούν ότι αποτελεί ένα μέσο για τόνωση της οικονομίας και διευκόλυνσης της ένταξης των εθνικών επιχειρήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Συζητήθηκε, τέλος και ο μελλοντικός ρόλος του CEN e-Invoice Gateway, μίας πύλης η οποία παρέχει υποστηρικτικό και ενημερωτικό υλικό για τη διευκόλυνση της μετάβασης μιας εταιρείας σε περιβάλλον e-invoicing. Το netweek επικοινώνησε με κάποιους από τους Country Experts στον χώρο του e-invoicing και παραθέτει τις απόψεις και τις βέλτιστες πρακτικές που αυτοί συστήνουν.

Η σημασία των προτύπων: 
Ole Madsen, Country Information Manager - Δανία
Οταν ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικά αρχεία στη Δανία το 2005, υπήρχαν πολλές εταιρείες Πληροφορικής και λογισμικού που είχαν διαφορετική άποψη σχετικά με το πώς έπρεπε να γίνει αυτό. Η κυβέρνηση της Δανίας αποφάσισε τότε να προχωρήσει σε νόμο που προβλέπει ότι όλοι οι προμηθευτές του δημοσίου είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Ο νόμος προσδιορίζει επίσης τα χαρακτηριστικά και τη μορφή που θα πρέπει να έχουν τα τιμολόγια. Οι λύσεις που τείνουν να επιβιώνουν είναι εκείνες που βασίζονται σε καθιερωμένα πρότυπα, τα οποία υποστηρίζονται από διεθνείς οργανισμούς, π.χ. W3C ή OASIS. -Εξίσου κρίσιμο είναι τα πρότυπα που θα ακολουθηθούν να είναι ανοικτά και δωρεάν.

Είναι επίσης σημαντικό να βοηθηθούν οι μικρότερες επιχειρήσεις, στο ξεκίνημά τους. Στη Δανία, το κράτος παρείχε δωρεάν μια σχετική υπηρεσία, επιτρέποντας στις μικρές επιχειρήσεις να στέλνουν τα έντυπά τους τιμολόγια σε έναν φορέα που αναλάμβανε το σκανάρισμά τους και την αποστολή ενός αρχείου δομημένου XML στον παραλήπτη. Αλλη μια σχετική υπηρεσία είναι η λειτουργία ενός Document Portal, όπου οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να σημπληρώνουν τα στοιχεία σε ένα ηλεκτρονικό τιμολόγιο και να το αποστέλουν αυτόματα στον κρατικό φορέα τον οποίο τιμολογούν.

Η χρήση του Ιnternet ως άνευ χρέωσης μέσου μεταφοράς των ηλεκτρονικών τιμολογίων είναι πολύ μεγάλης σημασίας. Για το λόγο αυτό, υποστηρίζουμε και μια λύση ανοικτού κώδικα η οποία επιτρέπει σε μικρές και μεγάλες εταιρείες Πληροφορικής να ενσωματώσουν το format των αρχείων και την ασφαλή μεταφορά μέσω Internet στο δικό τους λογισμικό.

Η μικρή εταιρεία που επιζητά μια δωρεάν λύση, μπορεί να χρησιμοποιήσει το ανοικτού κώδικα Government Secure Document Software. Η μεγάλη εταιρεία που χρειάζεται μια πιο εξελιγμένη λύση, μπορεί να την αναζητήσει στην αγορά Πληροφορικής.

Το ebInterface του AUSTRIAPRO
Gerhard Laga, Country Information Manager - Αυστρία
Ο Gerhard Laga, ο οποίος είναι Επικεφαλής του e-Center του Οικονομικού Επιμελητηρίου Αυστρίας, επίσης επισημαίνει τη σημασία των προτύπων και του ρόλου της κυβέρνησης στη διάδοση του e-invoicing: «Το Οικονομικό Επιμελητήριο της Αυστρίας έχει δραστηριοποιηθεί στον χώρο του e-invoicing από το 2005.
Πέρα από τις ενέργειές μας να κινητοποιήσουμε την Ευρώπη προς την κατεύθυνση του e-invoicing από το 2007, σε συνεργασία με τον οργανισμό AUSTRIAPRO αναπτύξαμε το ανοικτό XML format ebInterface -με προσέγγιση τύπου bottom-up.

Το Επιμελητήριο παρέχει στα μέλη του, υπό μορφή υπηρεσίας, δωρεάν λογισμικό και ενημερωτικά βιβλία πάνω στο e-invoicing. Από το 2011, το Υπουργείο Οικονομικών και φορείς όπως το Δημαρχείο της Βιέννης, δέχονται ηλεκτρονικά τιμολόγια σε format ebInterface.»

Ευκαιρία για βελτίωση όλων των διαδικασιών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Darko Gulija, Εθνικό Συμβούλιο για το e-Business - Κροατία
Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του e-invoicing στην επιχείρησή σας, πρέπει να «πιάσετε» την πλειοψηφία των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεστε, συμπεριλαμβανομένων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ). Αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μέρος της αγοράς του e-invoicing, αλλά και παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για βελτιώσεις σε αποτελεσματικότητα και εξοικονόμηση κόστους. Η επιτυχής υιοθέτηση του e-invoicing από τις ΜΜΕ χαρακτηρίζεται από δύο σημεία-κλειδιά: την ευκολία χρήσης και τη διάθεση της γνώσης.

Οι λύσεις που απευθύνονται σε ΜΜΕ πρέπει να είναι ευνόητες τόσο σε τεχνικό, όσο και επιχειρηματικό επίπεδο. Η κατάρτιση ενός ξεκάθαρου επιχειρησιακού μοντέλου είναι, ενδεχομένως, ακόμη σημαντικότερη από οποιαδήποτε τεχνική λύση. Για να ξεπεραστούν οι αμφιβολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρησιακοί χρήστες όταν μπαίνουν σε έναν νέο τομέα τον οποίον δεν γνωρίζουν, χρειάζονται μια ξεκάθαρη άποψη του συνολικού κόστους (κόστους υπηρεσίας, λογισμικού, εξοπλισμού, εκπαίδευσης και ανθρώπινου δυναμικού) και των οφελών.

Πολύ σημαντική είναι και η δύναμη της διαχείρισης της γνώσης. Η πρόσβαση στη συνολική εικόνα που προκύπτει από τη σύνθεση της επιμέρους πληροφορίας, σε μια εύκολη και μη τεχνική γλώσσα και η ευκολία άντλησης απαντήσεων στα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτει ο χρήστης, θα τονώσουν την αυτοπεποίθησή του να ξεκινήσει κάτι καινούριο.

Θα χρειαστεί ακόμα ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τον χρηστη να εκτιμήσει την ετοιμότητά του, ώστε να μπορεί να υπολογίσει τους απαιτούμενους πόρους και τεχνικές προϋποθέσεις και να κατανοήσει την ευκαιρία που προσφέρει το e-invoicing για την ευρύτερη βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Το ευρύτερο πλαίσιο του e-invoicing
Η αυτοματοποίηση και η απλοποίηση των συναλλαγών μεταξύ των επιχειρήσεων επιτρέπει γρηγορότερη και ακριβέστερη επεξεργασία δεδομένων, μεγαλύτερη επιχειρηματική ευελιξία και προσαρμογή σε φορολογικούς και άλλους κανονισμούς.

Τα πλεονεκτήματα του e-invoicing έναντι των έντυπων τιμολογίων είναι πολλαπλά. Το e-invoicing μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η αποστολή και λήψη ηλεκτρονικών τιμολογίων αλλά και τόσο εξελιγμένο όσο η ολοκληρωμένη επεξεργασία των σχετικών δεδομένων, χωρίς να απαιτείται η παραμικρή παρέμβαση για την εκτέλεση απλών και επανλαμβανόμενων διαδικασιών.

Οσον αφορά τα πλεονεκτήματα, αυτά μπορεί να είναι τόσο απλά όσο η κατάργηση του κόστους εκτύπωσης και αποστολής τιμολογίων, αλλά και τόσο σύνθετα όσο η γρήγορη και αυτοματοποιημένη τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων μιας επιχείρησης. Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες προλαμβάνουν τα ανθρώπινα σφάλματα και τον αντίκτυπό τους όσον αφορά την ικανοποίηση του πελάτη ή τη φορολογική νομιμότητα. Βγάζοντας τα καθημερινά, διαχειριστικά θέματα από τη μέση, το e-invoicing ανοίγει το δρομο για εστίαση στην καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη.


Πηγές:
http://www.netweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=22078&pg=2&ss=
http://www.e-invoice-gateway.net/

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011

Δυνατότητα χρήσης Πληροφοριακών Συστημάτων ERP σαν υπηρεσία μέσω ίντερνετ και στην Ελλάδα!


Ένας άλλος τρόπος χρήσης του συστήματος ERP από μια επιχείρηση, πέρα από τον συνηθισμένο, είναι η μίσθωσή του από τους λεγόμενους προμηθευτές, υπηρεσιών, εφαρμογών (software as a service - SaaS, application service provision – ASP, utility computing, cloud computing).  Αυτή η λύση μπορεί να είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται συγκεκριμένη λειτουργικότητα και δεν έχουν μεγάλες υποδομές πληροφορικής τεχνολογίας ούτε και το προσωπικό να τις υποστηρίξει.

Αρχιτεκτονική «σύννεφου» -  Cloud Computing Architecture
Υπάρχει μια σταδιακή μετάβαση από την αρχιτεκτονική mainframe και την αρχιτεκτονική clientserver σε μια νέα αρχιτεκτονική στην οποία γίνεται χρήση ποικίλων υπολογιστικών πόρων από το διαδίκτυο, όπως εφαρμογές λογισμικού, αποθηκευτικού χώρου που προσφέρεται από servers σε data centers
Έτσι οι υπολογιστικοί πόροι παίρνουν τη μορφή υπηρεσίας. Εξ’ αυτού προκύπτει και ο συνώνυμος όρος «utility computing».



Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις εξοικονομούν μέρος από τα λειτουρικά που θα θα είχαν με τον συμβατικό τρόπο όπως η αγορά υλικού εξοπλισμού (Hardware), το Κόστος Συντήρησης του, το χρόνο δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, αποφυγή ανελαστικών δαπανών κτλ.

Οι εταιρίες κολοσσοί που ασχολούνται με πληροφοριακά συστήματα Προγραμματισμού Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) όπως η SAP, η Microsoft  κ.α. δίνουν ήδη τη δυνατότητα του "cloud ERP". Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης δεν χρειάζεται να αγοράσει καινούριο εξοπλισμό, δεν χρειάζεται να νοιάζεται για την ασφάλεια των δεδομένων του , για το κάθε πότε θα πρέπει να σταματήσει τη δουλειά του για να κάνει αντίγραφα ασφαλείας της βάσης κτλ.

Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα ήδη υπάρχοντα cloud ERPs είναι:

    ·        Το Microsoft Dynamics
·        και το SMB Suite για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα οποία παρέχονται από την Microsoft και φιλοξενούνται στα περίφημα data centers της.
·        το γερμανικό SAP
·        Το netsuite το οποίο χρησιμοποιεί βάσεις δεδομένων της Oracle
Αλλά και τα λιγότερο γνωστά
·        Plex Online
·        Erpnext
·        Acumatica
    ·        ZD net
    ·        Vita Cloud angel
Τα περισσότερα προσφέρουν το λογισμικό, εξειδικευμένα εργαλεία (πολλά παράγονται κατά παραγγελία, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη), υλικές υποδομές (καθώς δεν είναι πια αναγκαία η αγορά τους), λειτουργικό περιβάλλον, αυτόματες αναβαθμίσεις του προγράμματος, αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και οι διαδικασίες και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται διασφαλίζουν ότι τα δεδομένα είναι ασφαλή 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

Στην παραπάνω λίστα των επιχειρήσεων ήρθε να προστεθεί και μια ελληνική η οποία παρέχει ERP μέσω cloud. Η Softone παρέχει πια την υπηρεσία Soft1 on Microsoft Azure. Η υπηρεσία αυτή φιλοξενείται στα data centers της microsoft στο εξωτερικό, στα οποία με τη χρήση εξελιγμένων τεχνολογιών παρέχονται συνθήκες απόλυτης ασφάλεια και υψηλής διαθεσιμότητας των υπολογιστικών μονάδων, των βάσεων δεδομένων και των αποθηκευτικών χώρων της υπηρεσίας με την «υπογραφή» της Microsoft. Αξιοσημείωτο είναι πως στα ίδια κέντρα φιλοξενούνται εφαρμογές αρκετών από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως καθώς και της ίδιας της Microsoft!

Ο καθένας μπορεί να δοκιμάσει το «Ελληνικό Cloud ERP» δωρεάν στο erp.onthecloud.gr



Πηγές:

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

10 ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


Υπάρχει μια γενική άποψη πως με την έξαρση όλων των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Google+) δεν υπάρχει θέση πια για τα Blog, τα γνωστά μας Ιστολόγια.
Για την ακρίβεια όχι μόνο δεν έχουν παραγκωνισθεί τα Blog αλλά αποτελούν και ένα από τα πλέον καταλληλότερα μέσα για μια επιχείρηση που προσπαθεί να "δεθεί" με τους πελάτες της και να κρατά ενημερωμένο το κοινό της τόσο με τις δικές της εξελίξεις όσο και γενικά με του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείται.

Ωστόσο, όπως με όλα τα τεχνολογικά μέσα, έτσι και σ' αυτή την περίπτωσή το ιστολόγιο δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση αν χρησιμοποιηθεί σωστά ή να την επηρεάσει αρνητικά αν δε δοθεί η απαραίτητη προσοχή.

Μια μια απλή αναζήτηση στο Internet κάποιος θα βρει πάρα πολύ υλικό με συμβουλές για ένα πετυχημένο Blog. Εμείς ψάξαμε και σας παραθέτουμε τις 10 πιο βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης και προώθησης ενός ιστολογίου.

  1. Διαμορφώστε τη Στρατηγική σας
Είναι αυτονόητο πως κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει θέσει κάποιους βασικούς στόχους και να γνωρίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Το ιστολόγιο λοιπόν θα πρέπει να ακολουθεί τη στρατηγική γραμμή της επιχείρησης και να μην υπάρχει απλά για να δημιουργεί περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης.
  1. Ορίστε τι Άρθρα θα Δημοσιεύετε
Πολύ σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και το είδος των άρθρων που ανεβαίνουν στο ιστολόγιο. Αν στην κύρια ιστοσελίδα της εταιρείας αφιερώνεται χώρος για τη δημοσίευση κάποιου δελτίου τύπου δεν υπάρχει λόγος να αναδημοσιεύεται και στο ιστολόγιο, εκτός κι αν πρόκειται να προστεθούν επιπλέον πληροφορίες. Γενικά, το περιεχόμενο των αναρτήσεων θα πρέπει να είναι σχετικό και στοχευμένο στο αναγνωστικό κοινό του ιστολογίου.
  1. Βρείτε τη Φωνή σας
Έναν ιστολόγιο θα πρέπει να έχει προσωπικότητα κι όχι να φαίνεται πως γράφεται από κάποια επιτροπή. Υπάρχει γενικά η τάση τα άρθρα των blog να είναι λιγότερο επίσημα και περισσότερο φιλικά προς τον αναγνώστη, αλλά και αυτό είναι κάτι που καθορίζεται από το περιεχόμενο και από τους αναγνώστες τους.
  1. Δημιουργήστε Ενδιαφέροντα Άρθρα
Με άλλα λόγια, μην γράφετε απλά κάτι για να γράψετε. Το περιεχόμενο των αναρτήσεων σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον, περιεκτικό και σχετικό με το αντικείμενό σας. Ο σκοπός της όλης διαδικασίας είναι να να μπορέσετε όχι μόνο να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών αλλά και να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον ώστε να ξανα-επιστρέψουν στο blog σας ή ακόμα καλύτερα να εγγραφούν στη ροή δεδομένων σας (subscribe to your feed).
  1. Χρησιμοποιείτε Λέξεις-Κλειδιά
Βοηθήστε τις μηχανές αναζήτησης να σας βοηθήσουν! Χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά, αντιπροσωπευτικές των αναρτήσεων σας στους τίτλους των άρθρων και στο περιεχόμενό τους Έτσι θα διευκολύνετε τους αναγνώστες να εντοπίζουν το ιστολόγιό σας μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Η Πολιτική Προώθησης Αναζήτησης είναι ένας πολύ μεγάλος τομέας στην κατηγόρια του Marketing. Ένα καλό site σχετικό με το θέμα είναι το searchengineland.com.


  1. Δημοσιεύετε Τακτικά
Το ξέρουμε πως το να γράφετε στο ιστολόγιό σας δεν είναι η πλήρης σας απασχόληση, ωστόσο η συνεπής δημοσίευση απαιτεί πειθαρχεία και χρόνο. Το πρώτο είναι κάτι που μαθαίνεται, αλλά το δεύτερο είναι κάτι που πρέπει να βρεθεί. Ένας καλός τρόπος να το αντιμετωπίσετε είναι να είστε συνεχώς ένα άρθρο πιο μπροστά. Να προετοιμάζετε δηλαδή το άρθρο της επόμενης βδομάδας πριν δημοσιεύσετε το προηγούμενο. Μια ακόμα λύση είναι να έχετε μια μεγάλη ποικιλία κατηγοριών. Ένας πολύ ευφάνταστος και χρήσιμος οδηγός για τις κατηγορίες άρθρων που μπορείτε να δημοσιεύσετε βρίσκεται εδώ.
  1. Δείξτε το Πρόσωπό σας
Το ιστολόγιο είναι περισσότερο προσωπικό και λιγότερο επίσημο (όπως τονίσαμε και προηγουμένως). Προσπαθήστε, λοιπόν, να δώσετε μια πιο ανθρώπινη προσέγγιση βάζοντας τις φωτογραφίες των αρθρογράφων στα άρθρα σας. Αυτό θα επιτρέψει και τους αναγνώστες σας να βρίσκουν ευκολότερα τα άρθρα που τους ενδιαφέρουν, με βάση το συγγραφέα τους, αλλά και να αποκτήσουν μια πιο προσωπική σχέση μαζί σας και κατά προέκταση με την επιχείρησή σας.
  1. Συνδέστε την Ιστοσελίδα σας
Ακόμα και οι καλύτερες στρατηγικές και τα άρθρα του κόσμου δε θα μετρούσαν τίποτα άμα κανένας δε διάβαζε το ιστολόγιό σας. Το Διαδίκτυο είναι μια αχανής περιοχή και κανείς δε βρίσκει το δρόμο του στην τύχη. Η Ιστοσελίδα σας είναι η σύγχρονη επαγγελματική σας κάρτα και η επίσημη εικόνα της επιχείρησή σας και συνεπώς οφείλει να υποστηρίξει και να προωθήσει το πιο προσωπικό κομμάτι της που είναι το Ιστολόγιό σας. Αν δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε το σύνδεσμό σας στην αρχική σελίδα, τότε βρείτε μια εξίσου περίοπτη και λογική θέση. Είναι σημαντικό να μπορούν οι πελάτες σας να γνωρίσουν όλες τις πτυχές της εταιρείας σας και να είναι ξεκάθαρο πως θα φτάσουν εκεί.
  1. Δεθείτε με τους Αναγνώστες σας
Όταν κάποιος σχολιάζει μια ανάρτησή σας, πάρτε το χρόνο και απαντήστε του. Είναι απαραίτητο για να χτίσετε μια προσωπική σχέση μαζί με τους αναγνώστες σας αλλά και για να τους κρατήσετε μαζί σας να τροφοδοτείτε τις συζητήσεις μέσα από τα σχόλια. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνετε και την αξιοπιστία σας καθώς δείχνετε πως δεν μένετε μόνο στη συγγραφή αλλά συνεχίζετε και με την υποστήριξη του άρθρου σας.
  1. Διαδώστε Το
Εάν καταφέρετε να διαδώσετε το περιεχόμενό σας στο κοινό στο οποίο απευθύνεται θα είστε ένα βήμα μόνο μακριά από τους στόχους σας. Όπως τονίσαμε και στην αρχή η δημιουργία του blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δραστηριοποιηθεί καλύτερα η επιχείρηση στα κοινωνικά δίκτυα. Αυξάνοντας την αποδοτικότητα του Ιστολογίου σας ΚΑΙ διαδίδοντάς το χρησιμοποιώντας τη γρήγορη και μαζική προώθηση που σας προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, είστε σε πολύ καλό δρόμο για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.


Όπως πάντα, εκτιμούμε τη γνώμη σας και το ενδιαφέρον που μας δείχνετε και δεχόμαστε τα σχόλια σας. Όχι μόνο μας ευχαριστεί να ακούμε την δική σας άποψη αλλά, όπως τονίσαμε και παραπάνω, μας βοηθά να προχωρήσουμε ακόμα πιο μπροστά.

Πηγές:
http://socialmediab2b.com/2009/06/business-blogging-best-practices/
http://www.capturetheconversation.com/read/blogging-best-practices-checklist
http://lauraleewalker.com/2010/11/01/top-15-blogging-best-practices-2/

Η MICROSOFT ΚΑΙ ΤΟ “ΣΥΝΝΕΦΟ”


Με την συνεχώς αυξανόμενη χρήση του cloud και τα οφέλη που έρχονται να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων και αναγκών δε θα μπορούσε να λείπει η Microsoft από τις εξελίξεις. Κι όχι μόνο δεν λείπει αλλά κάνει αισθητή την παρουσία της στο χώρο πρωτοπορώντας με νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες πάνω στο cloud.

Ο λόγος γίνεται για τα Data Centers της που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη απήχηση λόγω των καινοτόμων τεχνολογιών και τις υψηλές επιδόσεις τους.

Η εταιρεία της Microsoft έχει επενδύσει πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τη ραγδαία εξέλιξη της υποδομής των Κέντρων Δεδομένων της και την ανάπτυξη πρακτικών για καλύτερη αξιοπιστία, αποδοτικότητα, ασφάλεια και βιωσιμότητα.

Έχει διανύσει μεγάλη απόσταση από τη δημιουργία του πρώτου Data Center το 1989 κι έχει φτάσει σήμερα να έχει δημιουργήσει κι άλλα κέντρα παγκοσμίως τα οποία υποστηρίζονται από εκατοντάδες online υπηρεσίες, όπως Windows Azure, Office 365, Bing, MSN, Windows Live, Hotmail και Xbox Live.

Περισσότεροι από  ένα δισεκατομμύριο χρηστές και 20 εκατομμύρια επιχειρήσεις σε παραπάνω από 70 χώρες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτές κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα να φτάσει στο σημείο η Microsoft, από το 2007, να σχεδιάζει η ίδια τους δικούς της servers και την αρχιτεκτονική των data center της αλλάζοντας- και βελτιώνοντας!- τα πρότυπα της αγοράς.

Με μια σύντομη περιήγηση στο ιστορικό της που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, έχει φτάσει σήμερα στην 4η γενιά Data Centers, ξεκινώντας από τη 2η γενιά ακόμα να επεμβαίνει στο σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής και καταλήγοντας σήμερα με μια καινοτόμο modular προσέγγιση που αποτελείται από servers μέσα σε containers!


Πιο αναλυτικά, η τέταρτη γενιά των container φαίνεται να έχουν βελτιστοποιηθεί πλήρως για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ενώ ένα από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους είναι ότι βασίζονται σε φυσικό αέρα ("δωρεάν ψύξη") παρά σε τεχνητό κλιματισμό. Χάρη σ’ αυτή τη νέα αρχιτεκτονική η Microsoft κατάφερε να μειώσει το χρόνο στην αγορά κατά 50%, να βελτιώσει την Αποτελεσματικότητα Χρήσης Ενέργειας (Power Usage Effectiveness - PUE) και να ρίξει κατά πολύ το κόστος ιδιοκτησίας. Ένα απλό σενάριο αντιμετώπισής προβληματικού container θα είχε να κάνει απλά με μεταφορά των δεδομένων σε γειτονικά και την αποστολή του για επισκευή στον κατασκευαστή.




Όσο αυξανόταν ο αριθμός των χρηστών, η υπεροχή στη λειτουργικότητα και τις υπηρεσίες απαιτούσε όλο και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στην επίβλεψη και ανταπόκριση προβλημάτων, στην υποστήριξη υπηρεσιών και την προστασία των δεδομένων. Όλες οι παραπάνω ανάγκες καλύπτονται από τα Microsoft Operations Centers που είναι διασκορπισμένα σε όλο τον κόσμο και λειτουργούν 24 x 7 x 365. Κι επειδή η αξιοπιστία είναι το δυνατό σημείο στο οποίο το cloud προσπαθεί να υπερισχύσει, η ασφάλεια στα Data Centers της Microsoft επεκτείνεται τόσο σε επίπεδο λογισμικού όσο και σε φυσική προστασία στις εγκαταστάσεις. Επιπρόσθετα, πληρούν τις προδιαγραφές των ISO και PCI πιστοποιήσεων, την SAS70 Τύπου II θεώρηση, και την FISMA πιστοποίηση κι επικύρωση.

Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες για τα Data Centers και που στον κόσμο βρίσκονται.



Windows Azure.
Η Windows Azure, μία από τις υπηρεσίες των Data Centers της Microsoft, παρέχει την κόλλα που ενώνει το “σύννεφο“. Κάνει τα τρισεκατομμύρια των συνδεδεμένων servers να εργαστούν από κοινού ως μια συνεκτική μονάδα και παρέχει ένα περιβάλλον που έχει αυτοματοποιημένη διαχείριση των υπηρεσιών, τεράστιο δυναμικό πληροφορικής, σχεδόν απεριόριστη αποθήκευση και την πλούσια εμπειρία των προγραμματιστών. Παρέχει επίσης 24 / 7 διαθεσιμότητα και τη δυνατότητα να δουλέψει κανείς σε διάφορες κλίμακες με πολύ λίγα γενικά έξοδα. Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να επικεντρωθούν στην δημιουργία μιας εφαρμογής παρά στην υποδομή του υλικού που χρειάζονται για να εργαστούν.

Με άλλα λόγια, η  Azure ™ Services Platform (Azure) είναι μια διαδικτυακής κλίμακας πλατφόρμα cloud υπηρεσιών που φιλοξενείται στα κέντρα δεδομένων (data centers) της Microsoft και παρέχει ένα λειτουργικό σύστημα και ένα σύνολο υπηρεσιών για προγραμματιστές τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα ή και στο σύνολό τους. Η ευέλικτη και δια-λειτουργική πλατφόρμα της μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή νέων εφαρμογών που θα τρέχουν από το “σύννεφο” ή για την ενίσχυση των υπαρχουσών εφαρμογών με cloud-based δυνατότητες, ενώ η ανοιχτή αρχιτεκτονική της δίνει στους προγραμματιστές την δυνατότητα να δημιουργήσουν web εφαρμογές, εφαρμογές που τρέχουν σε συνδεδεμένες συσκευές, υπολογιστές, servers, ή και υβριδικές λύσεις που προσφέρουν ότι καλύτερο on-line αλλά και on-premises.

Η Azure δηλαδή μειώνει την ανάγκη για εκ των προτέρων αγορές τεχνολογικού υλικού, και επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν γρήγορα και εύκολα εφαρμογές που εκτελούνται στο cloud χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες δεξιότητές τους στο περιβάλλον ανάπτυξης της Microsoft Visual Studio και στο Microsoft. NET Framework. Ωστόσο, εκτός από τη διαχείριση των γλωσσών που υποστηρίζονται ήδη από την. NET, η Azure θα υποστηρίζει περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού και περιβάλλοντα ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον. Τέλος, η Azure παρέχει ένα ανοικτό και βασισμένο σε πρότυπα δια-λειτουργικό και ασφελές περιβάλλον, με υποστήριξη σε πολλά πρωτόκολλα Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των HTTP, REST, SOAP, και XML.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στη Windows Azure μπορείτε να μεταβείτε στην επίσημη ισοσελίδα της εδώ http://www.microsoft.com/windowsazure/.

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Γεγονός αποτελεί εδώ και λίγες ημέρες η ελληνική μηχανή αναζήτησης ειδήσεων


Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η πρώτη επίσημη παρουσίαση του palo.gr σε δημοσιογράφους και συνεργάτες από τον εμπνευστή του και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, κ. Παναγιώτη Τσαντίλα.
Η πολιτική, η οικονομία, οι επιχειρήσεις, ο αθλητισμός, τα τοπικά νέα από την ελληνική περιφέρεια, τα δρώμενα από το χώρο της ψυχαγωγίας, το αυτοκίνητο, καθώς και θέματα που ενδιαφέρουν το ανδρικό αλλά και το γυναικείο κοινό, είναι ορισμένα μόνο παραδείγματα της πληθώρας των κατηγοριών που καλύπτει σήμερα το palo.gr. 
Τσαντίλας δήλωσε σχετικά: «Το palo.gr έρχεται να καλύψει την ανάγκη του αναγνώστη για άμεση, γρήγορη και ταυτόχρονα σφαιρική ενημέρωση. H ιδέα της συγκέντρωσης και κατηγοριοποίησης όλων των ειδήσεων σε ένα site πιστεύουμε ότι ανταποκρίνεται σε αυτό το στόχο.».
Η μοναδικότητα του palo.gr έγκειται στη δυνατότητα να συγκεντρώνει σε καθημερινή βάση και να ομαδοποιεί πάνω από 30.000 ειδήσεις και posts που έχουν αναρτηθεί σε περισσότερα από 1.150 sites και 7.000 blogs. Επιπλέον, καθημερινά το περιεχόμενο πλαισιώνεται από φωτογραφίες, video, αλλά και σχόλια αναγνωστών του palo.gr. 
Έτσι, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας η palo.gr αποτελεί σήμερα την πληρέστερη ελληνική μηχανή αναζήτησης ειδήσεων, ένα χρήσιμο εργαλείο για όσους επιζητούν άμεση, γρήγορη, σφαιρική ενημέρωση, καθώς παρέχονται με αυτό τον τρόπο πληθωρα πηγων στο χρηστη για για όλα τα θέματα.
Πιο συγκεκριμένα, το περιβάλλον της ιστοσελίδας διευκολύνει τους επισκέπτες να ενημερωθούν σφαιρικά για όλες τις ειδήσεις που εμφανίζονται στο ελληνικό διαδίκτυο, καθώς κάτω από κάθε θεματική ενότητα αναγράφεται πόσα και ποιά sites, blogs, multimedia έχουν αναφερθεί στο συγκεκριμένο θέμα, πόσα σχόλια έχουν γίνει, αλλά και πόσες απόψεις έχουν γραφτεί σχετικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι, όλες οι ειδήσεις ανανεώνονται κάθε 15 λεπτά και αυτόματα ιεραρχούνται και κατηγοριοποιούνται σε θεματικές ενότητες μέσω αλγορίθμων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία εξόρυξης γνώσης.

Επιπλέον, το palo.gr προσφέρει στα εγγεγραμμένα μέλη του προσωποποιημένη (personalized) ενημέρωση σε θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ παράλληλα τους παρέχει την υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email.
Στα άμεσα επιχειρηματικά σχέδια της εταιρίας συμπεριλαμβάνονται νέες μοναδικές για την Ελλάδα δωρεάν αλλά και συνδρομητικές υπηρεσίες και συνεργασίες με ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια με στόχο την επέκταση του palo.gr εκτός των ελληνικών συνόρων.

Πηγές:

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Το Google Chrome με νέα απομακρυσμένη λειτουργία

Τι χρειάζεται για να δουλέψει μια απομακρυσμένη σύνδεση από έναν υπολογιστή σε έναν άλλο;
  1. (Καλή!) Σύνδεση στο Internet και
  2. Ένα πρόγραμμα που θα συνδέει απομακρυσμένα τον ένα υπολογιστή με τον άλλο, μέσω ενός κωδικού εξουσιοδότησης.

Υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός τέτοιων προγραμμάτων (δες TeamViewer) για Windows, Linux και MAC υπολογιστές αλλά πολλά από αυτά έχουν το μειονέκτημα να μην υποστηρίζουν όλες τις πλατφόρμες και τα λειτουργικά συστήματα. Επίσης, υπάρχει ανάγκη το ίδιο το πρόγραμμα να είναι εύκολο και κατανοητό στη χρήση και να μην μπερδεύει τον άπειρο χρήστη με πολύπλοκες ρυθμίσεις και χαρακτηριστικά. Αυτό συμβαίνει καθώς το άτομο που θα βρεθεί στην αντίπερα θέση είναι πολύ πιθανό να μην είναι εξοικειωμένο με τη λειτουργία του προγράμματος κάνοντας δύσκολη τη δουλειά αυτού που προσπαθεί να συνδεθεί απομακρυσμένα. Ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και το κόστος χρήσης τέτοιων προγραμμάτων όταν πρόκειται για επαγγελματική κι έντονη χρήση τους.

Στη λίστα όλων αυτών των προγραμμάτων ήρθε να προστεθεί την Παρασκευή και η Chrome remote desktop επέκταση από την Google, η οποία κυκλοφορεί προς το παρόν στην Beta έκδοσή της. Η επέκταση αυτή είναι ένα remote desktop λογισμικό το οποίο δουλεύει μέσα από Chrome και  δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να αποκτήσει απομακρυσμένη πρόσβαση σε έναν υπολογιστή. Αυτό είναι ταυτόχρονα και το ενδιαφέρον του προγράμματος καθώς πολύ λίγα προγράμματα υπάρχουν που να λειτουργούν μέσα από τη λειτουργία ενός browser και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης ενός desktop προγράμματος στον υπολογιστή (δες LogMeIn), ενώ παράλληλα υποστηρίζεται από τις πλατφόρμες Windows, Linux, MAC και φυσικά από το Crome OS.



Η επέκταση λειτουργεί μέσω μία P2P σύνδεσης που είναι και το βασικό επίπεδο (layer) και το οποίο μπορεί να είναι είτε UDP είτε TCP (επίπεδο μεταφοράς). Η Google χρησιμοποιεί την υλοποίηση PseudoTCP, ενώ η χρήση του πρωτοκόλλου SSL γίνεται ασφαλώς για λόγους ασφάλειας. Τέλος χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο της Google με την ονομασία Protobuf και το video codec VP8.

Η εγκατάστασης της επέκτασης στον Chrome είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη ενώ η μόνη προϋπόθεση για να συνδεθεί κάποιος στην εφαρμογή είναι να έχει Gmail λογαριασμό και φυσικά τον ίδιο τον Chrome!
Τα βήματα είναι τα εξής:
  1. Επισκευτείτε την σελίδα της Chrome Remote Desktop εφαρμογής στο Chrome Web Store.
  2. Πατήστε “Προσθήκη στον Chrome” (Add to Chrome) για να γίνει η εγκατάσταση της εφαρμογής.
  3. Όταν εμφανιστεί το παράθυρο επιβεβαίωσης, πατήστε "Εγκατάσταση" (Install).
Μόλις η εγκατάσταση ολοκληρωθεί θα χρειαστεί να εγκρίνετε διάφορα προνόμια στην εφαρμογή:
  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό Gmail σας και δώστε δικαιώματα πρόσβασης στον υπολογιστή σας πατώντας το κουμπί “Continue”.
  2. Στην επόμενη σελίδα πατήστε “Allow access”.

To Chrome Remote Desktop έχει και κάποιους περιορισμούς στην τρέχουσα beta έκδοση ωστόσο. Ο κωδικός εξουσιοδότησης είναι μίας μόνο χρήσης με αποτέλεσμα να απαιτείται έγκριση κάθε φορά που πραγματοποιείται μια απομακρυσμένη σύνδεση. Το σενάριο αυτό δεν είναι λειτουργικό όταν κάποιος θέλει να έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στο μηχάνημα του σπιτιού του, για παράδειγμα, ωστόσο η λειτουργία αυτή πρόκειται να προστεθεί πολύ σύντομα, σύμφωνα με την Google. Επίσης, στην beta έκδοση δεν παρατηρήσαμε πουθενά και τη δυνατότητα FTP λειτουργίας (μεταφοράς αρχείων από τον ένα υπολογιστή στο άλλο).

Η ομάδα ανάπτυξης της επέκτασης όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα την υλοποίησή της και ευελπιστεί στο feedback των πρώτων χρηστών για την βελτίωση πιθανών προβλημάτων και έχει δημιουργήσει μια σελίδα υποστήριξης πιθανών προβλημάτων κατά τη σύνδεση.

Σε κάθε περίπτωση, το Remoting μπορεί να προβεί εξαιρετικά ανταγωνιστικό χαρακτηριστικό στην αγορά του Chrome έναντι των άλλων browser, ειδικά εάν το επερχόμενο Chrome για Android υποστηρίζει αυτή την επέκταση. Την Κυριακή, μάλιστα, ο Chrome άγγιξε το 26% της αγοράς για πρώτη φορά, μόλις 0,7 μονάδες διαφορά από τον Firefox, ενώ ο Microsoft IE έπεσε κάτω από το 39% ξανά.