Σάββατο, 27 Αυγούστου 2011

Κάθε γιατρός του ΙΚΑ ... με το κασελάκι του!

Δεν περνάει ημέρα που να μην απορούμε για τις αποφάσεις που παίρνουν οι επιτελείς της κυβέρνησης!  Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε γράψει για τις απίστευτες αστοχίες του προγράμματος  Digi – retail σε σχέση με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στις επιχειρήσεις λιανικής.  
Τώρα σειρά έχει η απόφαση Γ55/852/10-8-2011 του ΙΚΑ σύμφωνα με την οποία κάθε γιατρός που έχει οποιαδήποτε σχέση εργασίας με αυτό δικαιούται επιδότηση 600€ με σκοπό την προμήθεια ενός Laptop, ενός εκτυπωτή και μιας σύνδεσης στο Internet.

Και αναρωτιέται κανείς που είναι το παράδοξο;

Ο σκοπό της προμήθειας του φορητού εξοπλισμού σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο είναι  «να καταχωρούν ηλεκτρονικά και να  εκτελούν τις ιατρικές συνταγές και  παραπεμπτικά των ιατρικών εξετάσεων».  
Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που κάποιος γιατρός του ΙΚΑ εξυπηρετεί περισσότερα ιατρεία του ΙΚΑ; Τι γίνεται π.χ. στην περίπτωση που ο γιατρός εξυπηρετεί 3 ημέρες στο ΙΚΑ της Τούμπας και 2 ημέρες στο ΙΚΑ Στρατωνίου.
Θα πρέπει κάθε φορά να μεταφέρει και να ξανασυνδέει το laptop και τον εκτυπωτή! Θα έχει δηλαδή το δικό του κασελάκι για την δουλειά όπως έκανε και ο Βασίλης Καΐλας στις ασπρόμαυρες ταινίες του 60!
Η απορία είναι απλή: Δεν θα ήταν αποτελεσματικότερο αντί να κάνουμε τους γιατρούς αχθοφόρους, να εξοπλίσουμε το κάθε ιατρείο με ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή και ένα εκτυπωτή;  Έτσι ο εξοπλισμός θα ανήκε στο ΙΚΑ και στο συγκεκριμένο ιατρείο και όχι στο γιατρό που μπορεί μετά από ορισμένους μήνες να μην συνεργάζεται καν με αυτό.
Φυσικά δεν μπαίνουμε σε άλλες λεπτομέρειες και τραγελαφικές καταστάσεις όπως «μάζεψε το δικό σου εκτυπωτή να βάλω το δικό μου», «δεν έχει κάλυψη η κινητή τηλεφωνία και το “στικάκι” δεν μπαίνει στο Internet» κ.λ.π.
Τα μεγάλα μυαλά της δημόσια διοίκησης διέπρεψαν για ακόμα μια φορά!

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Δωρεάν WiFi στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Στην εγκατάσταση συστημάτων παροχής ασύρματου διαδικτύου (WI-Fi), και μάλιστα δωρεάν, στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής θα προχωρήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Υποδομών.

Μέσα στο επόμενο έτος θα τοποθετηθούν πομποί Wi-Fi σε όλους τους σταθμούς του Μετρό και του ΟΣΕ καθώς και σε επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων, με προτεραιότητα εκείνες που γειτνιάζουν με κεντρικές πλατείες. Όταν ολοκληρωθεί το έργο, θα διασφαλίζεται η απρόσκοπτη συνέχεια του σήματος ανάμεσα στους σταθμούς. 

Έως τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου με την εγκατάσταση υποδομής ασύρματου διαδικτύου στην περιοχή της Αθηναϊκής Τριλογίας (Εθνική Βιβλιοθήκη, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ακαδημία Αθηνών), η οποία θα παρέχει δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω του σταθμού του Μετρό και των στάσεων των λεωφορείων.

Η εγκατάσταση του συστήματος είναι δέσμευση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γ. Ραγκούση και των διοικήσεων του ΟΑΣΑ και του Μετρό. Πρόθεση του υπουργείουν είναι η παροχή ασύρματου διαδικτύου να επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς και στα οδικά μέσα.

Παρόμοια πρωτοβουλία είχαν πάρει πριν λίγο μόλις διάστημα και τα κτέλ Αττικής τα οποία με ανακοίνωσή τους ενημέρωσαν μόλις στις αρχές Ιουλίου το επιβατικό κοινό πως οι επιβάτες των λεωφορείων της ΚΤΕΛ Νομού Αττικής Α.Ε. θα είχαν σύντομα δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Η εταιρία αποφάσισε πιλοτικά την παροχή Wi-fi σύνδεσης στα λεωφορεία που εκτελούν το υπεραστικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Σκοπός της κίνησης αυτής ήταν η αναβάθμιση της ποιότητας του ταξιδιού και η προσέλκυση νέων πελατών για την ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε.  Ήδη ΚΤΕΛ άλλων νομών, όπως το ΚΤΕΛ Κοζάνης, προσφέρουν ευρυζωνικές συνδέσεις για τους επιβάτες των δρομολογίων τους.


Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

Τι είναι το Google Voice?

Εδώ κι ένα χρόνο περίπου οι χρήστες του Gmail απέκτησαν τη δυνατότητα να συνομιλούν δωρεάν με άλλους Gmail χρήστες μέσω κλήσης και βιντεοκλήσης από την ίδια τη σελίδα των email τους, αλλά και να πραγματοποιούν κλήσεις σε σταθερά και κινητά με πολύ φθηνές χρεώσεις και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης κάποιου προγράμματος στον υπολογιστή. Χαρακτηριστικό που ήρθε σε άμεση σύγκριση με το πολύ γνωστό σε όλους και δημοφιλές Skype. Ωστόσο, για τους κατοίκους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής αυτό ήταν ακόμα μεγαλύτερη καινοτομία καθώς ήρθε να ενισχύσει το ήδη υπάρχων από τον Μάρτιο του 2009 Google Voice.

Το Google Voice λοιπόν είναι κάτι πολύ παραπάνω από τη δυνατότητα κλήσεων μέσω Ίντερνετ. Ένας απλός χρήστης Gmail έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί δωρεάν σε έναν Google αριθμό τηλεφώνου και να εκμεταλλευτεί τις φθηνές χρεώσεις και τις μοναδικές προσφορές που του προσφέρονται και το σημαντικότερο μπορεί να χρησιμοποιεί αυτό το νούμερο σε οποιαδήποτε συσκευή τηλεφώνου επιθυμεί, κινητή ή σταθερή!

Η ιδέα είναι πολύ χρήσιμη καθώς με αυτό τον τρόπο συνδέεται ο χρήστης με έναν συγκεκριμένο αριθμό τηλεφώνου κι όχι με μια συγκεκριμένη συσκευή. Σε μια εποχή που όλοι σχεδόν έχουν το σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι, το κινητό τους τηλέφωνο (πολλές φορές όχι μόνο ένα!) και πιθανόν και της δουλειάς τους το τηλέφωνο, μια τέτοια καινοτομία έρχεται να τους λύσει τα χέρια και να κάνει ακόμα ευκολότερη και λιγότερο σύνθετη την επικοινωνία τους με όλους.


Η χρήση είναι πολύ εύκολη. Από τη σελίδα του Google Voice στο Ίντερνετ, ή και μέσω mobile apps διαθέσιμα για Android, iPhone και Blackberry, επιλέγεις να πραγματοποιήσεις μια κλήση σε κάποιο νούμερο χρησιμοποιώντας τον Google αριθμό σου και μια οποιαδήποτε από τις συσκευές που έχεις συνδέσει με το νουμερο αυτό ή εναλλακτικά και από τον ίδιο τον υπολογιστή (όπως και με το Skype). Αφού επιλέξεις τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις και τη συσκευή που θα χρησιμοποιήσεις, χτυπάει η συσκευή αυτή και απαντώντας στο ακουστικό ενεργοποιείται η κλήση στο νούμερο που επέλεξες. Το άτομο που καλείς θα δει στην αναγνώριση της κλήσης τηλεφώνου του τον Google αριθμό σου, άσχετα από ποια συσκευή πραγματοποίησες την κλήση -εννοείται πως στην εκάστοτε συσκευή που χρησιμοποιείς δεν είσαι υποχρεωμένος να ακυρώσεις τον πάροχο που είχες από πριν!


Το Google Voice εκμεταλλευόμενο μάλιστα και πολλά από τα χαρακτηριστικά του Gmail, προσφέρει πολλές ακόμα δυνατότητες όπως online τηλεφωνητή, με εγγραφή φωνητικών μηνυμάτων σε κείμενο και αποστολής τους με SMS ή email για πιο εύκολη διαχείριση, φθηνές intenational κλήσεις, εγγραφή και φραγή κλήσης, ταυτόχρονη κλήση με πολλούς και πολλά άλλα.


Το δυσάρεστο της υπόθεσης είναι πως το Google Voice έχοντας κλείσει πλέων 2 χρόνια λειτουργίας είναι ακόμα διαθέσιμο μόνο σε κατοίκους των Η.Π.Α. Εμείς στην Ελλάδα και σε άλλες 37 χώρες έχουμε προς το παρόν μόνο τη δυνατότητα κλήσεων και βιντεοκλήσεων μέσω της Gmail σελίδας στο Ίντερνετ δωρεάν σε άλλους Gmail λογαριασμούς αλλά και επί πληρωμή σε εγχώρια σταθερά, κινητά και σε άλλους 150 προορισμούς εξωτερικού.

Για την ώρα λοιπόν ευελπιστούμε να φτάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτή η νέα τεχνολογία και στη χώρα μας.
Πατήστε για περισσότερες πληροφορίες για τις χρεώσεις του Google και του Skype.

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2011

ΕΞΑΓΓΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΑ BLOG

Nομοθετικά μέτρα για την λειτουργία των blogs - ιστολογίων προς την κατεύθυνση της ταυτοποίησης των διαχειριστών, καθώς και τη δυνατότητα άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών για περισσότερα εγκλήματα απ' όσα επέτρεπε ο νόμος μέχρι σήμερα, εξήγγειλε την Τρίτη ο υπουργός Δικαιοσύνης, Μιλτιάδης Παπαϊωάννου.


Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Βήματος, ο υπουργός Δικαιοσύνης ισχυρήστηκε ότι ίσως θα πρέπει να επανεξεταστεί η αυτοδέσμευση των δημοσιογράφων, αφού έχουν παρουσιαστεί φαινόμενα σχολιασμού στο Διαδίκτυο περιστατικών πολιτικής βίας, ο οποίος εξυπηρετεί συμφέροντα που αντίκεινται στην ελευθερία της έκφρασης και στη δημοκρατία.

Τα μέλη της της νέας νομοθετικής επιτροπής που θα συγκροτηθεί υπό την προεδρία του αντιπροέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, κ. Α. Ράντου, θα μελετήσουν μια σειρά ρυθμίσεων για την ταυτοποίηση των διαχειριστών/blogs αλλά και τη διεύρυνση των λόγων για τους οποίους θα ζητείται η άρση του απορρήτου και θα καταθέσουν προτάσεις. 

Υπέρ της θέσης ότι το απόρρητο των επικοινωνιών δεν ισχύει για τις διαδικτυακές αναρτήσεις έχει ταχθεί επανειλημμένα και ο Άρειος Πάγος. Σύμφωνα με τις γνωμοδοτήσεις του, οι Αρχές πρέπει να μπορούν να ζητούν από τους παρόχους τα στοιχεία χρηστών που κατηγορούνται για αξιόποινες πράξεις χωρίς να ζητούν άδεια από την Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών. 


Τέλος, ο κ. Παπαϊωάννου τόνισε ότι οι νομοθετικές αλλαγές δεν θα ξεπερνούν την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης ώστε να μην περιοριστέι η ελευθερία του λόγου, η οποία είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα.



Πήγες: http://dikastis.blogspot.com/2011/08/blog.html
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=413666&wordsinarticle=blog






ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ YOUTUBE CHANNEL ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ MARKETING ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Λένε ότι μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις. Αν είναι έτσι τότε ένα βίντεο ισοδυναμεί με πολύ περισσότερες!
Έχει παρατηρηθεί πως οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να δουν ένα βίντεο παρά να διαβάσουν ένα μακροσκελές κείμενο. Ένα βίντεο μπορεί να είναι ενημερωτικό και εκπαιδευτικό αλλά ταυτόχρονα και διασκεδαστικό.

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται πως όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ιδιαίτερα στο εξωτερικό δημιουργούν βίντεο σχετικά με τη δραστηριότητα τους αλλά και φτιάχνουν το δικό τους youtube channel. Όμως ποια θα μπορούσε να είναι τα οφέλη ενός βίντεο για το marketing μιας επιχείρησης; Και τι είναι το κανάλι του Youtube;

Το πιο ευρέως διαδεδομένο site προβολής και ανάρτησης βίντεο είναι το YouTube, το οποίο και δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους κανάλι με βίντεο – YouTube Channel (κάτι παρόμοιο με το profile των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης) όπου μπορεί κανείς να παρουσιάσει κάποιες βασικές πληροφορίες για τον εαυτό του, να ανεβάσει τα βίντεο του, να επισημάνει τα αγαπημένα του και να γίνει μέλος σε διάφορες ομάδες.

Για μια επιχείρηση τώρα το YouTube Channel χρησιμοποιείται για λόγους marketing.
Μέσω ενός βίντεο μπορεί να προβάλει και να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, τη χρησιμότητα τους καθώς και τον τρόπο χρήσης τους ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της.
Το κανάλι της παρουσιάζοντας τα στοιχεία της (όπως ο κλάδος της, τα στοιχεία επικοινωνίας και η εταιρική ιστοσελίδα) και έχοντας ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο, συνήθως σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει τη βοηθά να αποκτήσει μια ταυτότητα.
Επίσης ανεβάζοντας και εκπαιδευτικά ή ενημερωτικά βίντεο έχει τη δυνατότητα να παρέχει πληροφόρηση όχι μόνο για τις δραστηριότητες της αλλά και για θέματα του αντικειμένου της, καθιστώντας τις γνώσεις της προσιτές σε όλους και βοηθώντας έτσι όχι μόνο τους πελάτες της αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες που μπορεί να αναζητούν σχετικές πληροφορίες. Με αυτό τον τόπο της προσδίδεται αξιοπιστία και αποδεικνύεται το πόσο καλός γνώστης του αντικειμένου της είναι.
Επιπλέον, στο κανάλι υπάρχει μια συνέπεια ως προς το περιεχόμενο της, ιδιαίτερα συγκριτικά με τα μεμονωμένα βίντεο, αφού κανείς μπορεί να βρει εκεί όλα τα σχετικά βίντεο και επομένως και τη συνέχεια ή το επόμενο μέρος του βίντεο που παρακολουθεί
Έτσι με τη δημιουργία του εταιρικού YouTube Channel μια επιχείρηση μπορεί να γίνει περισσότερο γνωστή, να ενισχύσει την αξιοπιστία της και επιπλέον να κερδίσει νέους πελάτες.

Τι όμως θα μπορούσε να μια βοηθήσει μια επιχείρηση να πετύχει τα παραπάνω; Ενδεικτικά, στην αρθρογραφία αναφέρονται :
  • Καθορισμός εξ' αρχής του σκοπού δημιουργίας του καναλιού και του στόχου
  • Επιλογή κατάλληλου και αντιπροσωπευτικού ονόματος για το κανάλι
  • Περιγραφή του περιεχομένου που θα βρει κανείς στο κανάλι
  • Στους τίτλους των βίντεο να εμπεριέχονται λέξεις - κλειδιά για την εύκολη ανεύρεσή του από τις μηχανές αναζήτησης
  • Χρήση tags
  • Οργάνωση  και ταξινόμηση βίντεο σε κατηγορίες - playlists
 

Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

H Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αναλαμβάνουν μία καινοτόμο πρωτοβουλία, τον σχεδιασμό και τη διοργάνωση των e-volution awards .
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα απονεμηθούν βραβεία που θα αναγνωρίζουν και θα επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Στα e-volution awards μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλες οι επιχειρήσεις που είτε δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Συμμετοχή μπορεί να υποβάλλει είτε η ίδια η εταιρεία που δραστηριοποιείται online, φυσικό πρόσωπο, νόμιμος εκπρόσωπος, είτε κάποιος από τους προμηθευτές της για κάποια από τις εφαρμογές ή υπηρεσίες που έχει υλοποιήσει για αυτήν. Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλλει συμμετοχή σε όσες κατηγορίες επιθυμεί.
Σκοπός:
Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στόχος:
Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης τόσο σε B2B επίπεδο όσο και σε B2C.
Γιατί να δηλώσετε συμμετοχή / Οφέλη:
·         Λαμβάνετε μέρος στο μοναδικό διαγωνισμό που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
·         Η διάκριση αποτελεί σημαντική αναγνώριση και επιβράβευση της δουλειάς σας αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
·         Με τη χρήση του λογότυπου e-volution awards, μπορείτε να επικοινωνήσετε για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε την διάκρισή σας στο ευρύτερο κοινό και στους πελάτες σας

Ημερομηνίες:
Τελική Ημερομηνία Υποβολής Συμμετοχών: 7 Οκτωβρίου 2011.
Ημερομηνία Απονομής των Βραβείων: Δεκέμβριος 2011.

Αξιολόγηση Έργων - Κριτική Επιτροπή:
Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί από έγκριτη κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού έχει το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN).
Η αξιολόγηση θα στηριχθεί στα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην φόρμα συμμετοχής και λαμβάνοντας υπ΄ όψη θέματα:
·         καινοτομίας / πρωτοτυπίας
·         μέγεθος αξιοποίησης /χρήσης
·         οφέλη / ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
·         πλάνα επέκτασης καθώς και εξειδικευμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την κατηγορία συμμετοχής.

Βραβεία:
e-volution award
Απονέμεται στην επιχείρηση, η οποία θα συγκεντρώσει την καλύτερη αξιολόγηση/βαθμολογία από την κριτική επιτροπή σε συγκεκριμένη κατηγορία από όλους συνολικά τους επιχειρηματικούς κλάδους.
e-volution έπαινος
Απονέμεται στην επιχείρηση που θα συγκεντρώσει την καλύτερη αξιολόγηση/βαθμολογία από την κριτική επιτροπή σε συγκεκριμένο επιχειρηματικό κλάδο.

Για υποβολή της συμμετοχής σας επισκεφτείτε το http://www.evolutionawards.gr/ default.asp?pid=26&la=1

Πηγές: