Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΑΣ Λογισμικό

Η Verus+ παρέχει την έξυπνη λύση για τις απαιτήσεις των μικρών επιχειρήσεων με το λογισμικό ΔΙΑΣ της MediaSoft. Το ΔΙΑΣ είναι σχεδιασμένο ετσι ώστε να παρέχει στις επιχειρήσεις ευκολία στη χρήση του διότι δεν απαιτεί ιδιαίτερη εκπαίδευση. Δίνεται άλλωστε μια δωρεάν έκδοση για δοκιμή η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για πάντα με περιορισμούς μόνο ως προς το μέγιστο αριθμό εγγραφών. Η εγκατάστασή του είναι πανεύκολη και γίνεται πολύ γρήγορα και δεν χρειάζεται server ή software για να εγκατασταθεί. Σημαντικό πλεονέκτημα του ΔΙΑΣ είναι η μεταφερσιμότητα του, μπορεί δηλαδή να εγκατασταθεί και σε ένα usb stick έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να έχει την επιχείρηση μαζί του. Μπορεί επίσης αυτόματα να δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας αλλά και να αναβαθμίζεται μέσω Internet. Επίσης η μαζική αποστολή φαξ, η εισαγωγή επαφών μέσω Outlook, η εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας σε σελίδες Α4 αλλά κυρίως η τιμή του είναι εργαλεία που κάνουν το ΔΙΑΣ ένα "μικρό εμπορικό" διαφορετικό από όλα τα άλλα.

Για να κατεβάσετε την δωρεάν έκδοση πατήστε εδώ.

Το λογισμικό ΔΙΑΣ προσφέρει πλέον και την έκδοση μηχανογραφημένων παραστατικών με φορολογικό μηχανισμό.


Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Android


To Android είναι ένα λειτουργικό σύστημα το οποίο βασίζεται στον πυρήνα των Linux και πλέον αναπτύσσεται από την Open Handset Alliance (OHA), μια σύμπραξη εταιρείων-κολοσσών στον τομέα της τεχνολογίας, όπως η Google, η Motorola, η HTC, η Samsung, η LG, η Qualcomm, η Sprint, η T-Mobile κ.α. .  Είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει τη μέγιστη παραμετροποίηση στα κινητά τηλέφωνα, ανάλογα με τις επιθυμίες του χρήστη. 
Η Google δημοσίευσε το μεγαλύτερο μέρος του κώδικα του Android υπό τους όρους της Apache License, μιας ελεύθερης άδειας λογισμικού, γεγονός που επιτρέπει σε πλήθος προγραμματιστών να σχεδιάσουν εφαρμογές για το Android με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java. Οι εφαρμογές αυτές μπορούν να μεταφορτωθούν στα κινητά τηλέφωνα από τον δικτυακό τόπο Android Market (http://www.android.com/market/).
Το λειτουργικό Αndroid προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν εξελιγμένες υπηρεσίες του Διαδικτύου, όπως ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρόσβαση σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και φυσικά πλοήγηση στον Παγκόσμιο Ιστό, χωρίς βέβαια να αμελεί τον τομέα της ψυχαγωγίας. Επίσης, υπόσχεται πληθώρα εφαρμογών που θα βελτιώσουν την εμπειρία της αναπαραγωγής μουσικής, της διαχείρισης αρχείων, της λήψης φωτογραφιών και βίντεο αλλά και της επικοινωνίας μέσω SMS, MMS και φωνητικών κλήσεων. Πιο αναλυτικά κάποιες από τις δυνατότητες που παρέχει είναι :
  •  App Market : ο αριθμός των προγραμμάτων προς λήψη αυξάνεται ραγδαία 
  •  Multitasking  : δυνατότητα εκτέλεσης πολλών εφαρμογών ταυτόχρονα χωρίς να χρειαστεί να κλείσει κάποια εφαρμογή διότι διαθέτει εξελιγμένο αλγόριθμο διαχείρισης μνήμης ( προερχόμενο από τα Linux ) ώστε όσες εφαρμογές και να είναι ανοιχτές η συσκευή δεν θα καθυστερεί να ανταποκριθεί
  • HotSpot       : δυνατότητα χρήσης της συσκευής για διαμοιρασμό Internet μέσω wifi σε άλλες συσκευές όπως ένα wifi router
  • Adobe Flash 10.1 : δυνατότητα προβολής youtube video και παιχνιδιών flash
  • 3D γραφικά  : βιβλιοθήκες για χρήση από παιχνίδια με 3D γραφικά
  • Multimedia    : δυνατότητα αναπαραγωγής μέσω Η.263, Η.264 (3GP ή MP4), MPEG-4 SP, AMR, AMP-WB (σε 3GP), AAC, HE-AAC (σε MP4 ή 3GP), MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV.
  • Πρόσθετο υλικό : GPS, επιταχυνσιόμετρο, γυροσκόπιο, μαγνητόμετρο, αισθητήρες πίεσης και απόστασης, θερμόμετρο.
  • Multitouch οθόνη αφής : δυνατότητα χρήσης οθονών πολυ-αφής π.χ. για zoom in/zoom out
  • Webbrowser : το Android Linux διαθέτει σύμφωνα με τους αναλυτές τον πιο γρήγορο browser για φορητές συσκευές βασισμένο στο Chrome browser σε συνδιασμό με την V8 JavaScript μηχανή.
  • HD video    : δυνατότητα εγγραφής βίντεο υψηλής ανάλυσης 720p (1280x720) 




Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

EqualLogic PS 4000 Series, PS6000 Series


EqualLogic PS400
Η σειρά EqualLogic PS4000 Series καλύπτει τις ανάγκες αποθήκευσης μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων προσφέροντας αυτοματοποίηση, αξιοπιστία και ένα πλήρες πακέτο χαρακτηριστικών προστασίας και διαχείρισης δεδομένων. Με έως 16 μονάδες δίσκου SATA άνα αρθρωτή συστοιχία παρέχει εξαιρετική αξία αποθήκευσης.  Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι η ευκολία στη χρήση περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά και δυνατότητες διαμόρφωσης SAN. Χρησιμοποιεί πρωτοποριακή τεχνολογία μετακίνησης δεδομένων μέσω του οποίου οι συστοιχίες συνεργάζονται για τη διαχείρiση των δεδομένων και την αποτελεσματικότερη απόδοση. Επίσης η σειρά λογισμικού EqualLogic εξασφαλίζει αξιόπιστη αλληλεπίδραση υψηλής απόδοσης και προστατεύει ταυτόχρονα τα δεδομένα την επιχείρησης.
EqualLogic PS6000
Για επιπλέον κλιμάκωση του SAN μπορεί να προστεθεί συστοιχία EqualLogic PS6000 Series η οποία με τις ηλεκτρονικές μονάδες δίσκου (SSD) παρέχει απόδοση και χαμηλό χρόνο αναμονής και συνδυάζει αυτοματισμό με ανοχή σφαλμάτων και αξιοπιστία. Σε ότι αφορά τη χρήση, χαρακτηρίζεται και αυτή, όπως και όλες οι συστοιχίες PS, από ευκολία και ταχύτητα.

Περισσότερες πληροφορίες για την κάθε έκδοση PS μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη σελίδα.



SkyDrive


Το Windows Live SkyDrive (προηγουμένως γνωστό ως Windows Live Folders) είναι μέρος της οικογένειας προγραμμάτων και υπηρεσιών του Windows Live της Microsoft. Το SkyDrive μας επιτρέπει να αποθηκεύουμε αρχεία στο διαδίκτυο και να αποκτούμε πρόσβαση σε αυτά από οποιονδήποτε υπολογιστή. Η υπηρεσία προσφέρει χώρο 25 GB, με μέγιστο μέγεθος αρχείου 50 MB ανά αποστολή ενώ μόνο 5 αρχεία μπορούν να αποθηκευτούν κάθε φορά.
Με το skydrive μπορούμε να αποθηκεύσουμε για προσωπική χρήση ( π.χ backup ) αλλά και να μοιραστούμε με τους φίλους μας και μέσω social networks φωτογραφίες και αρχεία MSoffice. Μας επιτρέπει επίσης να έχουμε πρόσβαση στα αρχεία μας απο οποιοδήποτε υπολογιστή ( ακόμα και Μac ). Η νέα τεχνολογία στο κινητά τηλέφωνα ( smartphones ) μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε ότι ακριβώς θα κάναμε μέσω του υπολογιστή με τη διαφορά ότι πλέον μπορούμε να το κάνουμε όπου και αν είμαστε!
Στο παρακάτω video μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικότερα για την υπηρεσία αλλά και να κάνετε εγγραφή στο: http://explore.live.com/windows-live-skydrive









Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

Ασύρματη γέφυρα ή wireless bridge στα ελληνικά!

Η ασύρματη γεφύρωση ή wireless bridge βασίζεται σε μια συσκευή η οποία επιτρέπει σε ένα ή περισσότερα τοπικά δίκτυα να επικοινωνούν χωρίς τη χρήση καλωδίων ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις. Τα δίκτυα μπορεί να είναι στο ίδιο κτίριο, σε διπλανά κτίρια ακόμα και αποστάσεις μερικών χιλιομέτρων με τη χρήση των κατάλληλων κεραιών.
Οι ασύρματες γέφυρες συνδέονται στο καλωδιακό δίκτυο μέσω Ethernet θυρών και αναπαράγουν τα δεδομένα στην απομακρυσμένη γέφυρα ή σημείο πρόσβασης (bridge or access point, AP) χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο ασύρματης δικτύωσης 802.11 a/b/g (Wi-Fi)

Point to Point (ptp) Bridging:
Η τοπολογία σύνδεσης «σημείο προς σημείο» είναι η απλούστερη και συνδέει δύο απομακρυσμένες θέσεις (όπως τη σύνδεση μιας απομακρυσμένης αποθήκης στο τοπικό δίκτυο χωρίς καλώδια) με χρήση συσκευών ασύρματης γεφύρωσης για κάθε σημείο.





Point to Multi-point (point to multipoint, ptmp) bridging:

Η τοπολογία σύνδεσης «σημείο προς πολλαπλά σημεία» συνδέει πολλές απομακρυσμένες θέσεις κάτω από το ίδιο τοπικό δίκτυο. Η συσκευή γεφύρωσης στο κεντρικό σημείο ονομάζεται «βασικός σταθμός γεφύρωσης» (root bridge or base station bridge). Όλα τα δεδομένα που διακινούνται από τα απομακρυσμένα σημείο, υποχρεωτικά περνούν μέσα από το βασικό σταθμό. Οι χρήσεις της τοπολογίας αυτής περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δικτύωση εργοστασίων με διάσπαρτες εγκαταστάσεις, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, δημόσια κτήρια, εγκαταστάσεις πανεπιστημίων κ.α.

Ενδεικτικός εξοπλισμός:
DLINK DWL-8200AP 54/108Mbps AP with POE










διαβάστε περισσότερα για το DWL-8200AP

Δείτε επίσης την τεχνική της οπτικής δικτύωσης στο εταιρικό μας site

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Μετατροπή αρχείων PDF σε αρχεία Word


Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να έχουμε κάποιο αρχείο PDF του οποίου το περιεχόμενο θέλουμε να το μεταφέρουμε σε Word για να το επεξεργαστούμε αλλά και να διατηρήσουμε την μορφή του αρχικού εγγράφου.
 Για το λόγο αυτό υπάρχουν αρκετά εμπορικά προγράμματα μετατροπής pdf αρχείων ( όπως το ABBYY Fine Reader ) για τα οποία πρέπει να αγοραστούν άδειες χρήσης. Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετές  εφαρμογές δωρεάν χρήσης, τις πιο γνωστές από τις οποίες παραθέτουμε:
  •  AnyBizSoft PDF to Word Converter 2.5.3 (http://www.anypdftools.com/pdf-to-word-get-keycode.html)
  • gDOC Creator (http://www.globalgraphics.com/en/gdoc/free-creator)
  • PDF2Word Online (http://www.pdfonline.com/pdf2word/index.asp)
  • PDF Import Extension για το OpenOffice (http://extensions.services.openoffice.org/project/pdfimport)
  • Nuance PDF (http://nuancepdf.com/PDFReader/Download.aspx)

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Hiren's Boot CD 13.0





Η νέα έκδοση του hiren's έρχεται ανανεωμένη και με περισσότερα εργαλεία για τη διάγνωση και αντιμετώπιση προβλημάτων software αλλά και hardware. Οι κατηγορίες των προγραμμάτων που υπάρχουν στο CD είναι οι εξής:




  • Antivirus Tools
  • Backup Tools
  • BIOS/CMOS Tools
  • Browsers/File Managers
  • Cleaners
  • Editors/Viewers
  • Hard Disk Tools
  • MBR (Master Boot Record) Tools
  • MsDos Tools
  • Network Tools
  • Optimizers
  • Other Tools
  • Partition Tools
  • Password Tools
  • Process Tools
  • Recovery Tools
  • Registry Tools
  • Remote Control Tools
  • Security/Encryption Tools
  • Startup Tools
  • System Information Tools
  • Testing Tools
  • Tweakers
Αναλυτικά τα προγράμματα που περιέχει η κάθε απο τις παραπάνω κατηγορίες μπορείτε να τα δείτε στην παρακάτω σελίδα.
 
http://www.hiren.info/pages/bootcd

Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Digi-Retail



Tο digi-retail, το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας στις 21/07/2010, έχει ως στόχο τη βελτίωση της αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών από τις επιχειρήσεις του κλάδου λιανικής. Ενισχύονται έργα ύψους επένδυσης από 10.000 έως 500.000€ με ποσοστό επιχορήγησης από 40% έως 60%.Ο μέγιστος επιτρεπτός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου και το ποσοστό επιχορήγησης ορίζονται ανάλογα με την κατηγορία που κατατάσσεται η επιχείρηση βάσει των κριτηρίων της δράσης. Σε κάθε περίπτωση ο επιχορηγούμενος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικής πρότασης δεν μπορεί να υπερβαίνει το 100% του Μέσου Όρου του κύκλου εργασιών των τελευταίων τριών διαχειριστικών χρήσεων της επιχείρησης (ή λιγότερων, αν δεν έχουν κλεισθεί τρεις). Ο μέγιστος επιχορηγούμενος προϋπολογισμός ανά υποβαλλόμενη πρόταση ανέρχεται σε 400.000€. Ο ελάχιστος προϋπολογισμός ανά υποβαλλόμενη πρόταση ορίζεται στα 10.000€.
Αναλυτικά τα ποσά φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Κατηγορία Δικαιούχου

ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ
ΜΙΚΡΗ
ΜΕΣΑΙΑ
ΜΕΓΑΛΗ
Π/Υ Επενδυτικού Σχεδίου
Από 10.000€
έως 100.000€
Από 25.000€ έως 150.000€
Από 50.000€ έως 250.000€
Από 100.000€ έως 500.000€

Ανάλογα με την κατηγορία του δικαιούχου τα ποσοστά επιχορήγησης ανά επενδυτικό σχέδιο παρουσιάζονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Κατηγορία Δικαιούχου

ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ
ΜΙΚΡΗ
ΜΕΣΑΙΑ
ΜΕΓΑΛΗ
Ποσοστό Επιχορήγησης
60%
60%
50%
40%

Δικαίωμα συμμετοχής στη δράση digi-retail
Δικαιούχοι των ενισχύσεων μπορούν να είναι μεμονωμένες επιχειρήσεις (όχι ενώσεις  επιχειρήσεων), ιδιωτικού δικαίου, κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελληνική Επικράτεια. Επιλέξιμες προς χρηματοδότηση θεωρούνται οι επιχειρήσεις, για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
§  Έχουν κλείσει τουλάχιστον μια πλήρη δωδεκάμηνη διαχειριστική χρήση.
§  Η Επιχείρηση απασχολεί κατ΄ ελάχιστο έναν (1) εργαζόμενο (1 Ετήσια Μονάδα Εργασίας) με σχέση εξηρτημένης εργασίας, ιδιωτικού δικαίου, επιπλέον του/ων επιχειρηματία/ων – του/ων μετόχου/ων – του/ων εταίρου/ων.
§  Ο κλάδος (κατά ΚΑΔ 2008) της κύριας δραστηριότητας και της δραστηριότητας με τα μεγαλύτερα έσοδα της επιχείρησης δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις του κανόνα De Minimis και η επιχείρηση ανήκει στον κλάδο του Λιανεμπορίου.
§  H επιχείρηση κατά την τρέχουσα χρήση και κατά τις δύο προηγούμενες χρήσεις δεν έχει λάβει επιχορηγήσεις από Προγράμματα και Δράσεις Κρατικών Ενισχύσεων που εμπίπτουν στον κανόνα De Minimis, τα οποία αθροιστικά μαζί με την αιτούσα επιχορήγηση υπερβαίνουν τα 200.000€.
§  Η Επιχείρηση δεν ήταν προβληματική την 1η Ιουλίου 2008 (σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 παρ.2 και 3 της ΥΑ 34704/ΕΥΣ5629 (ΦΕΚ 1418/Β/15 Ιουλίου 2009)). Η Επιχείρηση μπορεί να λάβει επιχορήγηση αν κατέστη προβληματική μετά την 1η Ιουλίου 2008, συνεπεία της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής και οικονομικής κρίσης.
§  H επιχείρηση λειτουργεί νόμιμα, διατηρώντας σε ισχύ όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο άδειες λειτουργίας
Επενδύσεις που ενισχύονται από τη δράση digi-retail
Κάθε δικαιούχος που θα συμμετάσχει στη Δράση Digi-retail μπορεί να υποβάλλει επενδυτική πρόταση στο πλαίσιο των ακόλουθων ενεργειών. (Ενδεικτικά παραδείγματα, με παράθεση και των αγγλικών όρων προς διευκόλυνση των ενδιαφερόμενων) :
 E (1): Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
- Πλήρης αυτοματοποίηση και ηλεκτρονική παρακολούθηση προϊόντων και αποθεμάτων, με ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing) ή/και έκδοση αποδείξεων λιανικής με ταυτόχρονη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
- Υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών (e-payments)
- Ηλεκτρονικός καθορισμός τιμών και σήμανσης (e-pricing) και δυναμική τιμολόγηση προϊόντων
- Ηλεκτρονική σήμανση ραφιού (electronic shelf tags)
- Εφαρμογές RFID (π.χ. έξυπνο καλάθι προϊόντων κλπ)
- Αυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών για τη διακίνηση και διαθεσιμότητα προϊόντων μεταξύ υποκαταστημάτων μέσω online επικοινωνίας
- Υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης λιανικής (διαχείριση πελατολογίου, αυτοματοποίηση εφοδιαστικής αλυσίδας, διασύνδεση με ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα)
- Εφαρμογές Business Intelligence
*ii. Ε(2): Εξωστρέφεια προώθηση διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (Ενδεικτικά Παραδείγματα)
- Έξυπνες κάρτες επιβράβευσης πελατών (smart loyalty cards)
- Ψηφιακή Σήμανση για την προβολή προϊόντων (Digital signage)
- Αυτόματες/ Έξυπνες προϊοντικές ετικέτες (smart tagging)
- Διαδραστικές βιτρίνες, Marketing μέσω συσκευών κινητής επικοινωνίας, Διαδικτυακές καμπάνιες ενημέρωσης και προβολής, Βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης)
- Υπηρεσίες Προώθησης, Προβολής και Διαφήμισης μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
- Δυναμική/ εξατομικευμένη προώθηση προϊόντων με ηλεκτρονικά μέσα
- Υπηρεσίες κατάρτισης εξατομικευμένων προτάσεων προς τους καταναλωτές, αξιοποιώντας παρελθούσες καταναλωτικές προτιμήσεις.
Για την υλοποίηση των ενεργειών Ε(1) και Ε(2) είναι επιλέξιμες για χρηματοδότηση οι ακόλουθες δαπάνες:
Α/Α
Κατηγορία Δαπάνης
Ποσοστό του Προϋπολογισμού
1
Προμήθεια Εξοπλισμού
0% – 40%
2
Προμήθεια Λογισμικού και Υπηρεσιών
30% – 50%
3
Υπηρεσίες Υλοποίησης προπληρωμένες και/ή συνδρομητικές) τεχνολογικού περιεχομένου και ψηφιακές υπηρεσίες ενημέρωσης – προβολής
40% – 60%








Ο συνδυασμός των παραπάνω ενεργειών είναι υποχρεωτικός.
Επισημαίνεται ότι τα παραπάνω παραδείγματα ενεργειών μπορούν να αφορούν είτε σε μεμονωμένα καταστήματα, είτε σε ανταλλαγή δεδομένων με περισσότερα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς υλοποίησης που θα τεθούν στη δράση.
Μέσα από το πρόγραμμα θα χρηματοδοτείται η κατασκευή Ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) μόνο υπό την προϋπόθεση ότι αυτή είναι εμπλουτισμένη με ολοκληρωμένες συναλλαγές και εξυπηρετεί λύσεις από την Κατηγορία Ενεργειών Ε(2): Εξωστρέφεια – προώθηση – διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξασφαλίσουν την ολοκλήρωση των ενεργειών που θα υλοποιήσουν στο πλαίσιο της δράσης, με τις υπάρχουσες διαδικασίες και τα συστήματα της επιχείρησης.


Marketing to the social media web

Τα social media έχουν πλέον χαράξει ένα νέο δρόμο σε ότι αφορά το μάρκετινγκ και αυτό γιατί πλέον οι μαρκετίστες λόγω του social web δεν μιλάνε στο κοινό αλλά μιλάνε με το κοινό. Tα μέσα που διαθέτουν με τις κατάλληλες στρατηγικές μπορούν να αλλάξουν τη γνώμη του κοινού μέσα σε δευτερόλεπτα δημιουργώντας ένα πανδαιμόνιο. Η προτίμηση του κοινού στα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης μειώνεται σταθερά ενώ οι χρήστες του internet αυξάνονται κάθε χρόνο κατά 70%. Γι’αυτό όλο και περισσότερες εταιρίες στρέφονται στο δικτυακό μάρκετινγκ, κατανοώντας πλέον τη στροφή του κοινού προς αυτή την κατεύθυνση. Οι καταναλωτές στρέφονται στο internet γιατί αυτό τους δίνει μεγαλύτερη πρόσβαση στο εκάστοτε προϊόν και την εταιρία που το παράγει και όσοι  marketers δεν ακολουθήσουν την τάση που τους θέλει να αλληλεπιδρούν με το κοινό θα χάσουν το παιχνίδι του ανταγωνισμού. Το web έχει τέτοια επίδραση στη ζωή των ανθρώπων, όπως είχε παλιά η τηλεόραση. Το κοινό απαιτεί πλέον άμεση πληροφόρηση για οποιαδήποτε ανάγκη του, ενώ η αληθινή δουλειά του marketer έχει γίνει η συγκέντρωση και ο πολλαπλασιασμός των πελατών με 2 τρόπους:
α)παρέχοντας ελκυστικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα και στο δικτυακό περιβάλλον που θέλουν να επισκεφτούν και
β) συμμετέχοντας σε δημόσιες συζητήσεις που γίνονται on line

Παρακάτω απαριθμούμε τα βήματα που πρέπει να γίνουν έτσι ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας μέσω των social media.
1. Παρακολούθηση των δικτυακών χώρων που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή και κίνηση από χρήστες. Αυτό μεταφράζεται στις εξής ερωτήσεις: ποιές είναι οι μεγαλύτερες δικτυακές κοινότητες και για ποιά πράγματα συζητάνε? Υπάρχει σχετικό περιεχόμενο που μας αφορά?
2. Στρατολόγηση ανθρώπων που θα δημιουργήσουν έναν πυρήνα που θέλει να συζητάει τα πάντα σχετικά με την εταιρία, τα προϊόντα της και οτιδήποτε άλλο την αφορά.
3. Αξιολόγηση των πλατφορμών, υπό την έννοια ότι πρέπει κανείς να κατανοήσει ποιά από όλες εξυπηρετεί τους στόχους της κάθε εταιρίας. Αυτό εξαρτάται από το ποιούς θέλουμε να προσεγγίσουμε, ενώ δεν υπάρχει συνταγή για το αν θα χρησιμοποιήσουμε ένα blog, μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ( facebook), μια δικτυακή κοινότητα ή μηχανές κατάταξης μέσω της δημοφιλίας του website, όπως είναι το google, το yahoo και άλλα. Μπορεί στους δικούς μας στόχους να ταιριάζει ένα, δύο ή συνδυασμός και των τεσσάρων.
4. Εμπλοκή των ενδιαφερομένων. Αυτό έχει να κάνει με τη δημιουργία εκείνου του περιεχομένου που θα κάνει τους χρήστες να συζητούν και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
5. Μέτρηση, η οποία μπορεί να αποδειχθεί δυσκολότερη από όσο νομίζουμε γιατί πρέπει να αξιολογηθούν οι μετρήσεις που όντως  χρειάζεται να γίνουν και είναι σχετικές.
6. Προώθηση. Αν και κάποια sites όπως το you tube δεν χρειάζονται  προώθηση, μια εταιρία πρέπει να προσεγγίσει πολλές και διαφορετικές κοινότητες, ώστε τα social media να έχουν αποτέλεσμα κάνοντας τους χρήστες να επισκεφτούν πολλές φορές τα sites και να κατεβάσουν περιεχόμενο.
7. Βελτίωση. Η βελτίωση δεν πρέπει να σταματάει  ποτέ, προσθέτοντας συνεχώς νέα ενδιαφέροντα στοιχεία στο site κάνοντάς το όλο και πιο ελκυστικό.

Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Συστήματα POS, η ολοκληρωμένη λύση μηχανογράφησης

 
Το POS ( Point Of Sale) είναι ένα σύστημα για τη διαχείριση των πωλήσεων  μιας εταιρίας στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Στο εμπόριο υπάρχουν σχεδιασμένα αρκετά συστήματα που μπορούν να εξυπηρετήσουν διαφόρους τύπους επιχειρήσεων. Ένα σύστημα POS κάνει  την επιχείρηση  πιο αποτελεσματική, μειώνει το κόστος λειτουργίας, βελτιώνει παράλληλα την εξυπηρέτηση των πελατών και προσδίδει κύρος στην επιχείρηση .
 Ένα σύστημα POS αποτελείται απο μία οθόνη για τον υπάλληλο, μία οθόνη για τον πελάτη, ένα συρτάρι για τα χρήματα, ένα barcode scanner για την ανάγνωση του γραμμωτού κώδικο στα προιόντα, έναν εκτυπωτή για τις αποδείξεις,  και τέλος έναν υπολογιστή όπου υπάρχει εγκατεστημένο το λογισμικό του POS συστήματος, το οποίο είναι ανάλογο με το είδος και τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Πολλές φορές τα παραπάνω μέρη του συστήματος είναι ενσωματομένα σε μια συσκευή μειώνοντας έτσι δραματικά το χώρο που καταλαμβάνει ο εξοπλισμός.
Μερικά από τα πλεονεκτήματα της χρήσης ενός POS συστήματος είναι η μείωση των λαθών που μπορεί να γίνουν κατα την πώληση, όπως να επιλεχθεί λάθος κατηγορία Φ.Π.Α σε ένα προιόν, ο άμεσος έλεγχος αποθεμάτων, οι μαζικές αλλαγές τιμών, τα στατιστικά των πωλήσεων για την καλύτερη κατανόηση της εμπορική λειτουργίας της επιχείρσης και η ηλεκτρονική υποβολή παραγγελίων στους προμηθευτές. 
Μπορείτε να διαβάσετε περσσότερα στο website της Verus+ 

Newsletters, η νέα μορφή ενημέρωσης

                                              
Tα newsletters είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατάει η επιχείρηση την επαφή με τους πελάτες της.  Στην Ελλάδα δεν είναι ακόμη ανεπτυγμένος τρόπος επικοινωνίας αλλά με τη συνεχή ανάπτυξη του διαδικτύου είναι σίγουρο ότι όλες οι επιχειρήσεις θα στραφούν στα newsletters. Τα e-mail newsletters ξεκίνησαν από τα περιοδικά και τις εφημερίδες που έστελναν με e-mails τους τίτλους των άρθρων που περιείχε η εφημερίδα. Από αυτό, μπορούμε να καταλάβουμε ότι το newsletter πρέπει να έχει ενημερωτικό χαρακτήρα κυρίως και ελαφρώς διαφημιστικό. Τα e-mails στέλνονται με τέτοια συχνότητα ώστε να μην ενοχλούν τους πελάτες αλλά και να υποδεικνύουν σοβαρότητα σχετικά με το περιεχόμενό τους, αλλιώς η επιχείρηση κινδυνεύει είτε να δηλωθούν ως spamming είτε να διαγράφονται από τους πελάτες χωρίς να διαβαστούν. Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει ένα newsletter για να είναι ελκυστικό είναι: μια γραμμή θέματος που να προκαλεί τον αναγνώστη σε περεταίρω ανάγνωση, χρήσιμο, καλογραμμένο και σχετικό προς τους πελάτες περιεχόμενο, καθώς και κάποιες μοναδικές προσφορές. Οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται γενικά σε ένα newsletter είναι πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με εταιρικά νέα ή προϊόντα που έχουν επίδραση στους αναγνώστες, 1-2 άρθρα που συσχετίζουν προϊόντα με υπηρεσίες και είναι χρήσιμα για τους πελάτες και  δευτερευόντως κάποια μελέτη περίπτωσης (case study) για έναν πελάτη της εταιρίας που πέτυχε με τη βοήθειά μας. Μια σύντομη λίστα θεμάτων που μπορούν να συμπεριληφθούν είναι η εξής:
·         νέα και πληροφορίες της εταιρίας
·         χρήσιμες συμβουλές (tips & tricks)
·         έρευνες και gallop που είναι ενδιαφέροντα
·         ειδικές προσφορές και μοναδικές εκπτώσεις
·         υλικό για προώθηση
·         απαντήσεις σε συχνά υποβαλλόμενες ερωτήσεις
·         πληροφορίες για νέα προϊόντα ή για την εξέλιξη των παλιών προϊόντων
·         τεχνικά θέματα επεξηγημένα με απλό τρόπο.
 Από τα παραπάνω φυσικά, γίνεται μια επιλογή στο εκάστοτε newsletter, αναλόγως με το τι είναι πιο ενδιαφέρον κάθε φορά να σταλεί στους πελάτες.
Χρήσιμες συμβουλές για ένα επιτυχημένο newsletter
1.       Σαφήνεια στις επικεφαλίδες
2.       Πολλές και λεπτομερείς πληροφορίες (επειδή όμως το mail πρέπει να είναι σύντομο, δίνουμε με παραπομπές στην ιστοσελίδα παραπάνω πληροφορίες)
3.       Αποφυγή συνημμένων
4.       Ευκολία στην ανάγνωση
5.       Χωρίστε το μήνυμα με οριζόντιες γραμμές
6.       Απλή γλώσσα και σύντομο κείμενο (περιεκτικό και δηλωτικό του θέματος του e-mail)
7.       Προσαρμογή γλώσσας και ύφους κειμένου στο κοινό
8.       Χρήση HTML mail (χωρίς υπερβολές σε γραφικά )
Κάποια σημαντικά τμήματα που πρέπει να προσεχθούν είναι η πρώτη παράγραφος, οι λίστες με bullets στις οποίες δίνεται συνήθως το περιεχόμενο του e-mail και όσες λέξεις είναι τονισμένες με bold και ξεχωρίζουν. Επίσης πρέπει να υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα από τον αναγνώστη να κάνει διαγραφή από τη λίστα. Είναι πολύ σημαντικό αυτός που γράφει το e-mail να έχει πάντα στο μυαλό του τους αναγνώστες και το γεγονός ότι οι χρήστες του διαδικτύου δε διαβάζουν αλλά σκανάρουν πληροφορίες. Τέλος, αποστολή newsletters πρέπει να γίνεται μόνο σε όσους το έχουν ζητήσει.

Φορολογικοί μηχανισμοί τύπου Α και Β


Μηχανογραφική είναι η έκδοση των στοιχείων για την οποία γίνεται χρήση ηλεκτρονικών μέσων και ανεξάρτητα από το είδος του λογισμικού που χρησιμοποιείται για την έκδοση των στοιχείων, αυτά πρέπει να σημαίνονται μέσω μηχανισμού σήμανσης (ΕΑΦΔΣΣ). Οι Ειδικές Ασφαλείς Φορολογικές Διατάξεις Σήμανσης Στοιχείων (ΕΑΦΔΣΣ) για την έκδοση, σήμανση και διαφύλαξη του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων έγιναν υποχρεωτικές με την ΠΟΛ 1284/20-12-2002.Αυτές αναφέρονται στον ηλεκτρονικό μηχανισμό που περιγράφεται στην ΠΟΛ 1257/2002 του Υπουργείου Οικονομικών και συνδέεται μέσω σειριακής θύρας (RS232) ή μέσω θύρας USB με τον Η/Υ, επιτρέποντας την έκδοση, τη σήμανση και τη διαφύλαξη των φορολογικών στοιχείων που εκδίδονται μέσω Η/Υ . Ήδη έχουν κατασκευαστεί ΕΑΦΔΣΣ που υποστηρίζουν τη δικτυακή λειτουργία, επιτρέποντας έτσι τη χρήση τους  από οποιοδήποτε Η/Υ. Υπάρχουν 2 τύποι φορολογικών μηχανισμών: ο τύπος Α και ο τύπος Β. Η επιλογή του τύπου του φορολογικού μηχανισμού (Α ή Β) καθορίζεται από το λογισμικό που συνδέει το μηχανισμό με τον Η/Υ. Η συσκευή του φορολογικού μηχανισμού είναι η ίδια και για τους 2 τύπους. Η διαφορά τους έγκειται στον τρόπο με τον οποίο, το σύστημα μηχανογράφησης (ERP) που χρησιμοποιείται για την έκδοση των στοιχείων, επικοινωνεί με τη συσκευή.
 Στον τύπο Α:
·       Το σύστημα μηχανογράφησης (ERP) δε γνωρίζει την ύπαρξη του μηχανισμού, όποτε δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ της διαδικασίας έκδοσης παραστατικού και του μηχανισμού
·       Η επικοινωνία του Η/Υ και του φορολογικού μηχανισμού εκτελείται από άλλο πρόγραμμα το οποίο προσθέτει μια ψηφιακή υπογραφή σε ότι είναι προς εκτύπωση
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν παίρνει πληροφορίες από το φορολογικό μηχανισμό σχετικά με την ψηφιακή υπογραφή που έχει δοθεί
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δε γνωρίζει την κατάσταση του μηχανισμού σε καμία φάση της έκδοσης παραστατικού και συνεχίζει την έκδοση ανεξάρτητα απ’ αυτόν
·       Για να δοθεί σήμανση σε κάποιο παραστατικό απαιτείται παραμετροποίηση
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν διατηρεί ιστορικό παραστατικών  και δεν διαχειρίζεται το ιστορικό του πρωτότυπου παραστατικού οπότε ο χρήστης δεν μπορεί να παρακολουθεί την ψηφιακή υπογραφή κάθε παραστατικου
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν αναγνωρίζει ποια παραστατικά θα πάρουν σήμανση και ποιά όχι. Υπεύθυνο για τη σήμανση είναι το λογισμικό που συνδέει το σύστημα μηχανογράφησης με το φορολογικό μηχανισμό
Στον τύπο Β:
·       Το σύστημα μηχανογράφησης επικοινωνεί πλήρως και άμεσα με το μηχανισμό
·       Ξέρει τα παραστατικά που πρέπει να εκδοθούν με σήμανση
·       Προειδοποιεί το χρήστη στην περίπτωση που προσπαθήσει να εκδώσει παραστατικό που απαιτεί σήμανση και ο Η/Υ δεν διαθέτει μηχανισμό σήμανσης
·       Ελέγχει τη διαφορά ώρας που υπάρχει ανάμεσα σε Η/Υ και μηχανισμό και προειδοποιεί αν δεν είναι αποδεκτή
·       Καθιστά εύκολη την αποστολή ψηφιακών παραστατικών με υπογραφή
·       Υπάρχει δυνατότητα προβολής και επανεκτύπωσης του πρωτότυπου παραστατικού
·       Η σήμανση αποθηκεύεται μέσα στη βάση δεδομένων του συστήματος μηχανογράφησης
Με τους φορολογικούς μηχανισμούς επιτυγχάνεται:
ü  Η σήμανση και η πιστοποίηση της γνησιότητας των εκδοθέντων στοιχείων
ü  Η δυνατότητα εξακρίβωσης της γνησιότητας των στοιχείων αυτών και η ευκολότερη διασταύρωση τους από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς
ü  Η μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων και του φόρτου εργασίας των φορολογικών υπηρεσιών για τη σήμανση των στοιχείων
ü  Η ασφαλής διατήρηση και φύλαξη αντιγράφων σε ηλεκτρονική μορφή

Ενοποιημένες επικοινωνίες

                      
                                
Ο όρος ενοποιημένες επικοινωνίες (unified communications) αναφέρεται στη διαδικασία ενσωμάτωσης όλων των μεθόδων επικοινωνίας (πραγματικού και μη πραγματικού χρόνου), συσκευών και μέσων, ενοποιώντας όλα τα συστήματα μιας επιχείρησης σε ένα ενιαίο δίκτυο, προσφέροντας ταχύτερη ανταπόκριση και αποδοτικότητα στους χρήστες. Υπηρεσίες επικοινωνίας πραγματικού χρόνου είναι η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων(chat), presence information, η τηλεφωνία, η συνδιάσκεψη μέσω βίντεο, η αναγνώριση και ο έλεγχος κλήσεων, ενώ η επικοινωνία σε μη πραγματικό χρόνο είναι ο  τηλεφωνητής, τα e-mails, τα γραπτά μηνύματα και τα fax.Παραδείγματα υπηρεσιών στα οποία αναφέρεται ο όρος ενοποιημένες επικοινωνίες είναι:

ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το ενοποιημένο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων επιτρέπει στο χρήστη να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να λαμβάνει φωνητικά και γραπτά μηνύματα, fax και άλλα, σε ένα ενοποιημένο γραμματοκιβώτιo, ακόμα και αν βρίσκεται σε κίνηση
 Συντελεί στην εύκολη διαχείριση των επικοινωνιών, συμβάλλοντας έτσι στην ταχύτερη λήψη αποφάσεων.

Η ενοποίηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας παρέχει πρόσβαση στα δεδομένα και τα τηλεφωνα της εταιρίας, ενσωματώνοντας απομακρυσμένα και κινητά τηλέφωνα μέσα στο εταιρικό τηλεφωνικό δίκτυο
Προσφέρει επαγγελματική κινητικότητα που επιτρέπει την άμεση απόκριση των υπαλλήλων, διέπει τη συνεργασία μεταξύ τους και αυξάνει την αποδοτικότητα.

Η δημιουργία κέντρων εξυπηρέτησης επιτρέπουν τη μεταβίβαση των μηνυμάτων, e-mails, fax, τηλεφώνων και όποιου άλλου μέσου επικοινωνίας στην αρμόδια ομάδα υπαλλήλων
Καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση πελατών, που συντελεί στη βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη.

Η λειτουργία συνδιασκέψεων επιτρέπει την άμεση συνεργασία και επικοινωνία είτε των εταιριών μεταξύ τους είτε των εταιριών με πελάτες
Διευκολύνει την άμεση λήψη αποφάσεων και τη λύση προβλημάτων.



Αυτά είναι μόνο κάποια παραδείγματα εφαρμογών των ενοποιημένων επικοινωνιών καθώς και τα πλεονεκτήματα τους, που δείχνουν το σημαντικό ρόλο που αυτές μπορούν να παίξουν στη μείωση του κόστους, στη μείωση των νεκρών χρόνων μέσω της ταχύτερης απόκρισης και συνεπως, στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας.